Departament: Vânzări (Sales)
Fisa tehnica de securitate. Cand si pentru ce avem nevoie de acest document?
Echipele de vânzări trebuie să știe ce documente (fise de securitate) trebuie să însoțească produsele chimice vândute și ce informații să ofere clienților pentru o utilizare sigură.
Fisa tehnica de securitate este un document acceptat international pentru comunicarea informatiilor privind pericolelele si riscurile pe care le prezinta o substanta sau un preparat chimic, precum si masurile ce trebuie luate pentru reducerea sau eliminarea acestora. Asadar, fisa tehnica de securitate reprezinta “pasaportul” care trebuie sa insoteasca orice livrare de substante si preparate chimice. Citește articolul
Afacerea ta si internetul. Ce aspecte juridice e bine sa cunosti despre campaniile de e-mail marketing?
Oferă reguli clare pentru cum pot fi promovate produsele și serviciile companiei prin e-mail, asigurându-se că mesajele ajung la destinatari în mod legal și eficient.
E-mail marketing-ul este o modalitate eficienta prin care poti transforma in clienti acele persoane interesate de produsele sau serviciile pe care le oferi. Aceasta activitate implica, insa, respectarea anumitor prevederi legale privind mesajele comerciale nesolicitate si protectia datelor cu caracter personal. Iata cateva indicatii care te pot ajuta la planificarea urmatoarei campanii de e-mail marketing. Citește articolul
Ce bonusuri primesc angajatii romani de Paste
Acest departament poate folosi tichetele și cardurile cadou pentru a recompensa clienții sau partenerii de afaceri, ca parte a strategiilor de marketing și pentru a stimula vânzările.
Pe langa semnificatia lor spirituala, sarbatorile de Paste sunt si un bun prilej pentru relaxare, vacante si zile frumoase petrecute alaturi de familie sau prieteni. Pentru copii, e o minunata ocazie de primit cadouri, de rontaait dulciuri si de ciocnit oua vopsite. Pentru cei mari, e poate o ocazie de a celebra si savura traditii mai vechi sau mai noi. Pentru angajati, insa, sarbatorile sunt una din mult-asteptatele ocazii pentru a primi bonusuri speciale de la sefi si companii. Asa ca pentru manageri si antreprenori sarbatorile sunt un temut prilej de cheltuiala si de calcule de bugete. Citește articolul
Reminder De duminica, operatorii economici vor fi obligati sa respecte normele de productie ecologica. Amenzile ajung pana la 35.000 lei
Trebuie să știe cum să prezinte corect produsele și să se asigure că etichetele și publicitatea nu folosesc greșit termeni precum 'ecologic', pentru a evita problemele legale și retragerea de la vânzare.
Operatorii economici care isi eticheteaza abuziv produsele drept "biologice" sau "ecologice", inducand astfel in eroare consumatorul, vor fi sanctionati contraventional, amenzile ajungand pana la 35.000 lei. Masura este cuprinsa intr-un act normativ publicat recent in Monitorul Oficial ce transpune in legislatia autohtona directivele europene in domeniu. Prevederile intra duminica in vigoare. Citește articolul
Franciza, o posibila solutie pentru revigorarea mediului de afaceri
Ajută la înțelegerea cum se poate extinde o afacere și cum se valorifică notorietatea unui brand prin modelul de franciză pentru a câștiga cotă de piață și pentru promovarea produselor/serviciilor.
Cei care doresc sa deschida ori sa dezvolte o afacere in franciza vor putea consulta ghidul practic „Franciza, francizarea”, redactat de Dr. Mihaela Mocanu, avocat cu o bogata experienta juridica in cadrul Tuca Zbarcea & Asociatii. Lansata in 26 aprilie 2013 in Aula Magna a Facultatii de Drept din cadrul Universitatii din Bucuresti, lucrarea este un instrument facil, comprehensibil, despre dinamica unui contract de franciza si etapele pe care le presupune o asemenea afacere. Citește articolul
"Plata la 30 de zile" a medicamentelor: spitalele nu cumpara, furnizorii nu vand, pacientii sufera
Pentru companiile din industria farmaceutică, acest departament este interesat să înțeleagă cum noile reguli de plată ale spitalelor le vor afecta vânzările și cum să își adapteze strategiile comerciale.
Managerii spitalelor din Romania sunt obligati prin lege sa isi plateasca furnizorii in termen de 30 de zile, altfel vor fi supusi unor penalitati. Pentru a evita aceasta situatie, managerii spitalelor sunt obligati sa faca achizitii la limita de avarie, spre dezamagirea furnizorilor. Insa, cel mai mult, tot pacientii au de suferit, fiind obligati sa vina cu medicamentele de-acasa. Citește articolul
Ce bugete aloca romanii pentru mini-vacanta de 1 Mai si de Paste
Departamentul de vânzări ar fi interesat de aceste date pentru a înțelege cât sunt dispuși consumatorii să cheltuie de sărbători, cum ar fi 1 Mai și Paștele. Aceste informații îi ajută să-și planifice mai bine promoțiile și ofertele pentru a atrage clienții.
Romanii vor aloca, in medie, 358,43 lei cumparaturilor de Paste, iar pentru 1 Mai bugetul va fi de 179,89 lei, se arata intr-un studiu Mednet. Cei care petrec in localitatile de domiciliu au alocat pentru aceasta sarbatoare sume mai mici de 300 lei, in timp ce aceia care isi vor petrece ziua de 1 Mai la mare, la munte sau in strainatate au bugetat sume ceva mai mari, peste 300 lei. Citește articolul
O noua abordare pentru piata muncii din Romania: (auto)cunoasterea angajatilor si performanta in echipa
Managerii din vânzări trebuie să formeze echipe puternice și motivate. Articolul îi ajută să înțeleagă cum să identifice și să valorifice punctele forte ale fiecărui membru al echipei pentru a îmbunătăți performanța individuală și colectivă, ducând la rezultate mai bune în vânzări.
Editura Publica si Ernst & Young au lansat recent, pentru prima data in Romania, volumul "Stand Out" - ultima carte semnata de Marcus Buckingham, cercetator, autor de succes si cel care a dezvoltat modelul Strengths Finder, anunta Ernst & Young intr-un document de presa remis redactiei noastre. Cartea este un nou instrument dedicat managerilor si profesionistilor din orice domeniu, care abordeaza evaluarea punctelor forte in desemnarea rolurilor in echipa. Citește articolul
Politica de vecinatate a UE: Care sunt obiectivele pentru perioada urmatoare
Secțiunile despre 'intensificarea comerțului' și 'noi acorduri' cu țări vecine sunt esențiale pentru departamentul de Vânzări, care caută noi oportunități de piață și înțelege condițiile comerciale pentru produsele și serviciile companiei.
La doi ani de la relansarea politicii de vecinatate a UE, rezultatele sunt incurajatoare, dar progresele catre instaurarea democratiei si implementarea reformelor raman inegale, anunta Comisia Europeana pe site-ul propriu. Citește articolul
A 8-a editie anuala a Galei Premiilor eCommerce a luat startul!
Obiectivul principal al competiției GPeC și al conferințelor este de a ajuta magazinele online să-și crească vânzările și să-și optimizeze site-urile. Articolul menționează 'cresterea vanzarilor', 'optimizarea conversiilor' și diverse strategii de marketing online.
Incepand de astazi, 26 aprilie 2013, magazinele online se pot inscrie in competitie la a 8-a editie anuala a Galei Premiilor eCommerce (GPeC), evenimentul etalon al pietei romanesti de comert electronic. Potrivit organizatorilor, GPeC 2013 va fi un “adevarat maraton de e-commerce” desfasurat timp de 7 luni care, pe langa competitia magazinelor online, aduce conferinte, workshop-uri, consultanta si cursuri specializate tuturor celor care activeaza in industrie. Citește articolul










