avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 631 soluții astăzi
Forum Activitate samybv2007

Activitate samybv2007

Buna ziua,

Ma numesc Ana M. Sunt nascuta in 23.08.1955. Lucrez in invatamant, ca educatoare, din 1 septembrie 1975 cu o intrerupere de 8 luni (concediu fara plata cu post rezervat).As dori sa stiu care sunt consecintele in cazul in care demisionez din invatamant si ma angajez in mediul privat. Ma intereseaza cum se modifica varsta de pensionare(ar trebui sa ies la pensie in octombrie 2015 daca raman in invatamant).Se prelungeste acest termen?
Buna ziua,
Sunt nascuta in 23.08.1955 , lucrez in invatamant ca educatoare din 1975 cu intrerupere de 3 ani, am 33 de ani vechime in invatamant si 37 in munca si as dori sa stiu cand pot iesi la pensie la limita de varsta sau anticipat conform noii legi.

Multumesc anticipat,
Răspuns la discuția Pensia de urmas
Buna ziua,

Si eu am o problema asemanatoare. Tatal meu a decedat(la 54 de ani- invatator). Eu sunt studenta la invatamant la distanta. Am carte de munca cu 1000 ron dar in acelasi timp am LES si prin urmare am grad de invaliditate. Am intrebat persoanele avizate din judet si mi-au spus ca puteam beneficia pana la 26 de ani (actualmente 23) doar daca aveam salariul minim pe economie. Nu se ia in calcul chiar deloc acest grad de invaliditate conform legii?

Multumesc.
Buna ziua,

Numele meu este Agafia, am 54 de ani sunt educatoare, Sunt nascuta pe 23 august 1955, am o vechime in munca de 35 de ani, iar in invatamant de 32 de ani. Am 3 copii si as dori sa stiu cand pot iesi la pensie anticipata partial si ce presupune acest lucru. Ce procent se pierde la pensie anticipata, daca as iesi conform statutului cu 3 ani mai devreme ?

Multumesc anticipat,
Agafia
Răspuns la discuția Venituri asimilate salariilor