avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 522 soluții astăzi
Forum Activitate mince

Activitate mince

Buna ziua,

Sunt student-doctorand, si depasesc varsta de 26 de ani. Am o nelamurire:

Conform Legii Educatiei Nationale "pe toata durata activitatii studentul-doctorand beneficiaza de recunoasterea vechimii in munca si specialitate si de asistenta medicala gratuita", fara sa se precizeze varsta, si conform CNAS sunt asigurati doar " tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 26 de ani: act de identitate, declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că nu realizează venituri din muncă, un document din care să rezulte că au calitatea de elev sau student".

Ar trebui sa fiu sau nu asigurata? Bineanteles ca am sunat la CNAS si mi s a spus ca nu sunt, deoarece am depasit 26 de ani, dar poate exista un subrefugiu, sau alte modificari de care eu nu stiu,

Va multumesc!
Răspuns la discuția Procura notar
Procura este autentificata la notar, pentru o presupusa datorie fata de imprumutator.
Situatia este delicata,.. deoarece eu am acceptat sa semnez procura in conditiile in care eram facut partener de afaceri cu respectivul.
Dar intelegerea a fost verbala, si doar banii au fost trecuti pe procura.
Intelegerea noastra nu a fost respectata iar eu raman pagubit de acei bani pe care ar trebui sa ii dau.

Ce pot face?
Discuție Procura notar
Cum se poate ataca o procura? Ce detalii ar trebui sa ofer?

Multumesc
Discuție Procura notar
Buna ziua,

Am o mica problema pe care nu stiu cum sa o rezolv.
S-a incheiat o procura, eu fiind datoare cu niste bani unui individ, . Cum poate fi atacata procura aceasta, pentru ca acei bani nu i am primit niciodata, si ce se poate intampla cand expira termenul?
Răspuns la discuția Contract de colaborare
:)Intr adevar, data contractului. Deci contraventia pentru nedeclararea la timp tot se aplica. Si o va suporta ambele parti?
Buna ziua,

Vreau sa inchei un contract de colaborare cu o intreprindere individuala.