avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 589 soluții astăzi
Forum Activitate ThomasB

Activitate ThomasB

Răspuns la discuția Declaratie !
Inca o intrebare, mi se poate face Dosar Penal pt chestia asta?
Si avea dreptul sa-mi ceara sa scriu o Declaratie fara prezenta parintilor ?

Problema mea cea mai mare este sa mi se faca Dosar Penal!
Maine sunt invitat la Sediul Politiei pt prostia asta.
Am sa merg probabil impreuna cu Avocatul, deoarece taicameu este plecat cateva zile, pt ca este foarte ocupat cu munca. Cum sa ma comport?
Nu vreau Dosar penal sau sa apara la politie ceva despre mine !
Discuție Declaratie !
Buna seara !
Am o intrebare destul de serioasa... !
Am 17 bani si sunt elev la liceu.
Am avut niste probleme cu un alt elev, eu l-am injurat l-am facut hot, jegos, etc etc. la care el a dat cu piciorul in mine. Ca sa nu dau inapoi si sa pic apoi vinovat eu m-am dus direct in directiune si am rugat-o pe Directoarea sa vorbeasca cu el. Ea in loc de sa vorbeasca cu el ne-a chemat Politia (de proximitate sau nu stiu cum se spune )
Primul lucru pe care l-a facut cand a ajuns Politistul, ma pus sa scriu o declaratie, in care am declarat :
Ca am fost amenintat de moarte
Am fost lovit cu piciorul
Am fost injurat

Ca l-am facut Jegos, Handicapat, si Hot (deoarece s-au furat cateva chestii, si el este suspectul nr 1)

Dupa ce am terminat cu Declaratia, domnul politist imi spune ca o sa am de platit o amenda, lafel si colegul de scoala.
L-am intrebat de ce, la care mi-a dat un raspuns cu nush ce Articol Nr pt Jignire , Calomnie etc etc.

Are acest drept dupa ce mi-a spus ce sa scriu in Declaratie ? El o vorbit eu am scris, si nici macar nu mi-a spus ca nu este obligatorie declaratia. Ceea ce trebuia sa faca(acuma am aflat si eu) ! Cum o sa pot proceda ?
L-am sunat pe taicameu si mi-a spus sa merg maine sa vorbesc cu avocatul nostru !
Nu a gresit politistul cu simplul fapt ca nu mi-a atras atentia :
Art. 70