avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 625 soluții astăzi
Forum Activitate anamaria_v

Activitate anamaria_v

Buna ziua! Sunt studenta in anul I la master, la stat / zi. Am aflat ca sunt insarcinata si voi naste la inceputul luui iulie. As dori sa stiu daca voi putea beneficia de indemnizatia de crestere copil, in conditiile in care am terminat facultatea in 2008 si dupa ce am dat licenta, am nascut si am intrat in CIC, care s-a terminat in august 2010.

pe baza acestui aricol ,

Articol unic. - La articolul 1 alineatul (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 148/2005 privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.008 in 14 noiembrie 2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 7/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa litera m) se introduce o noua litera, litera n), cu urmatorul cuprins:
"n) urmeaza cursuri cu frecventa de masterat in tara sau intr-un alt stat membru al Uniunii Europene, intr-un domeniu recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, si cel putin unul dintre parintii copilului are cetatenie romana. Nu beneficiaza de indemnizatie de crestere a copilului cursantii care o primesc din partea altui stat membru al Uniunii Europene."


unele persoane mi-au spus ca voi benefici de indemnizatie, altele ca nu! :((

Ma puteti lamuri, va rog!
Răspuns la discuția somaj dupa CIC
va multumesc mult

adresa mea de mail vilcu_anamaria@yahoo.com
Răspuns la discuția somaj dupa CIC
Buna ziua!
Am fost azi la anofm sa ma interesez pt somaj si din pacate nu pot beneficia de indemnizatia de somaj :( ...Ati avut dreptate cand ati spus ca trebuia depus dosarul in cele 60 de zile de la absolivre. :(

Acum ce mai vreau sa va intreb: imi pot plati cumva , ce trebuie platit, ca atunci cand voi naste sa pot beneficia de indemnizatia de 600 ron