avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 173 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil masteranzi
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil masteranzi

Buna ziua! Sunt studenta in anul I la master, la stat / zi. Am aflat ca sunt insarcinata si voi naste la inceputul luui iulie. As dori sa stiu daca voi putea beneficia de indemnizatia de crestere copil, in conditiile in care am terminat facultatea in 2008 si dupa ce am dat licenta, am nascut si am intrat in CIC, care s-a terminat in august 2010.

pe baza acestui aricol ,

Articol unic. - La articolul 1 alineatul (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 148/2005 privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.008 in 14 noiembrie 2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 7/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa litera m) se introduce o noua litera, litera n), cu urmatorul cuprins:
"n) urmeaza cursuri cu frecventa de masterat in tara sau intr-un alt stat membru al Uniunii Europene, intr-un domeniu recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, si cel putin unul dintre parintii copilului are cetatenie romana. Nu beneficiaza de indemnizatie de crestere a copilului cursantii care o primesc din partea altui stat membru al Uniunii Europene."


unele persoane mi-au spus ca voi benefici de indemnizatie, altele ca nu! :((

Ma puteti lamuri, va rog!
de la articol pana la plata concreta, e cale lunga...:rolleyes:

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu crestere copil ContSters171864 ContSters171864 Dupa cate zile poate sa intre in concediu de crestere copil TATA, in cazul in care mama este studenta si nu beneficiaza de concediu de maternitate?:) (vezi toată discuția)