Nu stiu daca am incadrat subiectul in categoria potrivita, dar una mai buna nu am gasit. Urmeaza sa trec in anul III de facultate anul acesta si deja mi-am epuizat toti cei 3 ani de buget (dupa ce am mai facut un an la alta facultate). Sunt intre primii 5 studenti la specializarea aleasa si am beneficiat in fiecare din acesti doi ani de studiu la aceasta facultate de burse de studiu.
Ce posibilitati legale am sa evit plata taxei de studiu (3100RON) ?
Ca sa va mai fac cateva mentiuni: - la inchierea contractului nu am semnat decat doua exemplare, si nu 3;
- am purtat o discutie telefonica cu angajatorul, care si-a exprimat acordul ca eu sa nu mai vin.
Multumesc frumos de raspuns. In contract nu este scrisa perioada de proba efectiv, dar avand in vedere ca am contractul pe o luna, legea ii obliga sa ma tina maxim 5 zile in proba.
M-am angajat undeva cu contract pe perioada determinata, din 18.07 pana pe 18.08. In cazul in care doresc sa plec inainte de termenul acesta, ce consecinte ar atrage plecarea mea?
Buna ziua ! Apelez la acest forum, sperand sa primesc un raspuns care sa ma ajute sa procedez corect. Scriu aici in numele parintilor mei, care nu stiu deloc cum trebuie procedat in astfel de situatii. Ei au facut acum 3 ani un imprumut pe 25 de ani la Volksbank si abia acum am descoperit eu ca sunt niste nereguli, iar comisionul de risc le intrece pe toate. In 25 de ani, parintii mei ar trebui sa plateasca CR aproape 10.000 CHF pentru o suma imprumutata de 29.667 CHF.
Am fost ieri cu tatal meu la banca sa cerem un alt plan de rambursare si un formular de actualizare al datelor pentru ca tata il ratacise pe cel oferit acum vreo luna.