avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 590 soluții astăzi
Forum Activitate stefan88u

Activitate stefan88u

Bună ziua, sunt angajat din aprilie 2018.

Din data de 27.08.2019 sunt in concediu medical.
Mă poate ajuta cineva cu un calcul pentru remunerație pe care ar trebui sa o iau pe luna septembrie care a avut 21 zile lucrătoare și toate au fost CM.

Ulterior va transmit și alte date de care aveți nevoie.

Mulțumesc

Sa traiesti:))
Multumesc pentru raspuns!
Art.103. - (1) Suspendarea exercitarii dreptului de a conduce autovehicule se dispune:
a) pentru o perioada de 30 de zile, daca titularul permisului de conducere a savârsit contraventii (deci mai multe) care cumuleaza 15 puncte de penalizare;
b. pentru o perioada de 60 de zile, daca titularul permisului de conducere cumuleaza, din nou, cel putin 15 puncte de penalizare în urmatoarele 12 luni de la data expirarii ultimei suspendari a exercitarii dreptului de a conduce.

(2) În cazul în care conducatorul de autovehicul sau tramvai savârseste, într-un interval de 6 luni de la data restituirii permisului de conducere, din nou, o noua fapta prevazuta la art.100 alin.(3), art.101 alin.(3) si art.102 alin.(3), perioada de suspendare se majoreaza cu înca 30 de zile.

(3) În cazurile prevazute la alin.(1) si (2) hotarârea de suspendare a exercitarii dreptului de a conduce se comunica titularului de catre serviciul politiei rutiere, care are în evidenta contravenientul, în termen de 10 zile de la data constatarii ultimei contraventii.
(4) Punctele de penalizare se anuleaza la împlinirea termenului de 6 luni de la data constatarii contraventiei.


(5) Suspendarea exercitarii dreptului de a conduce anuleaza toate punctele de penalizare acumulate pâna în acel moment.

Dupa cum zice la 5...punctele s-au anulat?
Am 12 puncte de penalizare..toate luate pentru depasirea vitezei.
Recet mi-ai ridicat permisul care a fost suspendat timp de 30 de zile pentru ca nu am avut dovada pentru un accident minor.