avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 117 soluții astăzi
Forum Activitate anca1988

Activitate anca1988

Buna ziua,

Sunt studenta anul I, la zi, la master in cadrul Universitatii Politehnica din Bucuresti (inscrisa in oct 2014). Nu sunt angajata si imi doresc un copil. Am inteles ca statutul de masteranda la zi imi da dreptul la indemnizatia de crestere a copilului, dar am auzit tot felul de pareri impartite, anumite persoane spun ca trebuie sa fi fost masteranda 12 luni inainte de nastere, altele spun ca in cazul studentelor sau masterandelor nu se mai tine cont cat timp ai fost inscrisa imainte de master.

Doresc sa stiu care sunt conditiile corecte pentru a putea planifica sarcina.

De asemenea va rog sa imi spuneti cu cat timp inainte si unde trebuie depus dosarul pentru indemnizatie si daca mai este obligatoriu sa intre si tatal in acest concediu, sotul nu lucreaza.

Multumesc anticipat.
Am un contract de lucrator agricol sezonier, incheiat pe 6 luni si sunt obligata sa fac pauza 6 luni intre doua contracte,timp in care nu beneficiez de somaj deci nu pot beneficia nici de indemnizatia de mama, deoarece nu indeplinesc criteriul de 12 luni lucrate fara intrerupere.
Am lucrat anul acesta in perioada 28.05.2012-28.11.2012, am revenit in tara si incep un nou contract pe 02.05.2013, contract ce se va incheia in 02.11.2013.
Buna ziua, As dori sa stiu daca este posibil pentru o persoana fizica fara nici un venit (somaj, indemnizatii, pensii, etc.) sa plateasca toate cotizatiile aferente catre stat pentru a beneficia ulterior dupa o perioada de 12-18 luni de la inceperea cotizarii sa beneficieze de indemnizatia de mama.

Lucrez in strainatate (Marea Britanie), legal, cu contract de munca incheiat aici in Romania, dar acea perioada nu se ia in considerare. Nu am lucrat in Romania decat o zi si as dori sa platesc personal tot ce trebuie ca peste 1 an sau 2 sa am vechimea necesara pentru a primi indemnizatia de mama.