avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 118 soluții astăzi
Forum Activitate DanyCxxx

Activitate DanyCxxx

Buna ziua. Lucrez intr-un centru de ingrijire al copiilor cu dezabilitati din cadrul dgaspc Suceava. Momentan sunt in izolare la locul de munca conform OM 8. Aici nu exista nici o persoana infectata. Ni s-a comunicat ca trebuie trimisi 10 angajati catre un alt centru dgaspc Suceava(care este focar COVID: Costana sau Sasca).
1. Pot fi mutat fortat?(nu sunt cadru medical).
2. Ce se intampla daca refuz mutarea?
3. In baza caror criterii se face selectia?
4. Cum pot incheia contractul de munca fara preaviz si ce urmari pot exista?

Va multumsc!
Răspuns la discuția Radar la 10 m de calea ferata
Doar amenda.
Răspuns la discuția Radar la 10 m de calea ferata
latka a scris:

In general cheltuielile materiale si timpul pierdut cu asemenea lucruri (plingera si ce mai urmeaza) sunt mai mari (depasesc jumatate din minimul amenzii, iar procesul se intinde luni bune, chiar si un an, uneori si mai mult). Riscul de a pierde exista permanent, politia nu e interesata sa se faca dreptate, ci sa cistige procesul si are experienta indelungata si consilieri juridici croiti pe treaba asta (poti sa te bucuri ca ai cistigat pe fond, dar sa ti-o traga la apel).


Buna ziua.
In cazul depunerii contestatiei la PV si de respingere(pierdere) a acesteia, pot fi pus la plata altor sume?(exceptand taxa de timbru). Va multumesc.

Răspuns la discuția Adeverinta asociatie refuzata
Asa este. Pe cartea de identitate cat si pe certificatul masinii sunt trecute adresele care dovedesc domiciliul. Asociatia chiar nu isi are locul aici.
Răspuns la discuția Adeverinta asociatie refuzata
Dataria este a proprietarului si nu a tuturor care locuiesc in acel apt. Eu nu am nevoie de adeverinta ca imobilul nu prezinta datorii si doar ca subsemnatul nu am.
Răspuns la discuția Adeverinta asociatie refuzata