avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 694 soluții astăzi
Forum Activitate Kolea41

Activitate Kolea41

rog un raspuns la urmatoarea situate : o persoana singura are urmatoarele venituri : 800 lei pensie de invaliditate gr.2; 625 lei indemnizatie de handicap accentuat (375 + 250) ; 1.438 lei indemnizatie conf. DL118/1990 ; TOTAL 2.863. Aparent se depaseste plafonul de 2.053 lei dar stiu ca veniturile din DL 118/1990 conf,. art.7 (1 )si (2) nu afecteaza plafoanele de venituri in functie de care se stabilesc chiriile ,,, si ajutoarele sociale . Nu stiu insa daca veniturile din pensia de invaliditate si de handicap influienteaza sau nu plafonul de venituri . pentru ajutorul de incalzire .multumesc pentru ajutor .
Este la declaratii electronice cu simbolul S1042 si are ca baza Ord. MFP 58/27.01.2021 . .. dar asa cum am spus nu apar decat primele 2 pagini Trebuie.sa se repare eroarea .tehnica //. .
Am descarcat de la ANAF formularul de bilant pentru anul 2020 si am constatat ca nu se deschide complet fisierul ci numai cu primele 2 pagini si practic nu se poate completa .. . Am facut sesizare pe formularul de contact al ANAF cu acest aspect si nu am primit inca raspuns .A mai descarcat cineva formularul si este in regula ? rog sa-mi spuneti si mie multumesc
AJOFM ce zice ? mergeti direct la sursa ,,,
pai o debitati cu suma respectiva si ii dati chitanta pentru banii primiti ca impozit ..
Răspuns la discuția Acte stabilire resedinta.
intrebati la politie .. evidenta populatiei ..
Răspuns la discuția Pfa la început de drum
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
nu ati spus ce activitate desfasurati ca PFA DA SAGA PS face tot ce trebuie ,fizic nu va trebui sa faceti nimic . numai sa stiti sa introduceti actele . Totusi pentru contabilitate nu se poate fara un contabil sa fie pe aproape sa va ajute .. ca vor fi destul de multe de declarat la ANAF si altele ... deci faceti rost de un (o) contabil(a) si cu intrebari la ANAF de care apartineti veti reusi sa mergeti inainte .. succes ..
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
stimat(a)arendator,trebuie sa tineti cont ca anul acesta este un caz de forta majora in agricultura din cauza secetei excesive. Culturile agricole au fost calamitate 100% si deci productiile realizate sunt de aproape zero . In aceasta situatie arendasul dvs. nu are posibilitatea sa respecte contractul si nu poate fi tras la raspundere.Asa prevede art. 1351 din Codul Civil. si asa trebuie sa scrie in contractul de arendare la un articol spre final .Trebuia sa va faca o notificare in acest sens si cu suma pe care o poate acorda grau si bani
Binen-nteles ca au fost nevoiti faca actele de calamitate si o comisie de specialisti au constatat gradul de dauna.re .ca urmare a secetei (caz de forta majora ). Deja s-au aprobat de Guvern sumele cu care vor fi despagubiti cei indreptatiti . Pentru 1 ha de grau vor primi 925 lei . Ce inseamna acesti 925 lei pe 1 ha ? cam 1321 kg.grau la un pret de 0,7 lei
Banii vor veni pana la sfarsitul lunii septembrie ..
Deci fata de 4.000 kg./ha -sa zicem -cat ar fi obtinut in conditii normale , este despagubit numai cu 1.321 kg. diferenta de 2.679 kg/ha este pierderea ce se suporta de arendas.. Din ce sume se suporta ? Pai o parte din subventia de la APIA care va intra in contul lui cam in luna octombrie- noiembrie .. Deci cu greu face fata la toate cheltuielile. mai ales daca are si credite la banca . Nu este nimeni de rea credinta sa nu va plateasca dreptul dar trebuie sa intelegeti ca daca nu ai de unde sa dai este foarte greu .. si in caz de forta majora trebuie sa suportati si dvs. diferenta in minus (trebuia sa va faca notificarea )..
Cat priveste contractul de arendare ,trebuie sa scrie ca plata se face in termen de 45 zile de la recoltare. dar si cazul de forta majora trebuie sa fie scris in contract asa cum am spus mai sus .. . Deci trebuie sa ii cereti o copie a contractului de arendare care este facut de vechea asociatie si trebuia sa fie inregistrat la Primarie .Daca nu are numar si stampila de la Primarie cu semnatura primarului ,inseamna ca nu este valabil . In acest caz va trebui sa-i solicitati sa inregistreze contractul la Primarie si sa va dea un exemplar .-desigur ca trebuie si cu semnatura dvs.mai intai -.Daca nu va intelege sa se puna la punct cu aceste aspecte ,va trebui sa-l actionati in judecata .. Poate sa nu se ajunga acolo .. si prin vorba buna si intelegere se rezolva multe,, se trece si peste seceta si peste Covid19 ... Poate ca in zona dvs nu a fost seceta dar Covid tot a fost .. cu respect
daca este cu somajul dece nu intrebati la AJOFM ,pt,ca ei sunt in masura si obligati sa va spuna dece nu s-a finalizat treaba .. si daca mai continuati cu cereri pana in sept ..
Buna ziua. Daca o persoana nu a solicitat in 1991 drepturile prevazute prin DL118/1990 din motivul ca nu a primit Hotararea Comisiei care a stabilit acel drept. Acum in 2020 a solicitat din nou acel drept si i s-a raspuns ca in evidenta AJPIS este deja in plata din 1990.Nu a primit nici un leu din nu se stie care motiv si a fost indrumat sa solicite de la Casa de Pensii repunerea in drepturi si plata indemnizatiei ,deoarece la ei sunt actele din 1990 Intrebare : se poate solicita acel drept din 1990 la zi deci pentru o perioada de 30 ani ?sau numai pe 3 ani in urma de la data solicitarii ? Ce articol din Codul Civil lamureste aceasta situatie? multumesc