avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 406 soluții astăzi
Forum Activitate cristinutz09

Activitate cristinutz09

Răspuns la discuția COMISIOANE
cand am intrebat-o pe domnisoara de la banca de unde apar comisioanele mi-a spus intr-un mod acuzator ca am verificat eu contul zilnic, si mi-a aratat ca serviciul e gratuit si fiecare interogare costa 25 centi (avea un tabel cu servicii si comisioane), si nu a putut sa imi explice cum au aparut aceste minusuri din moment ce eu nu mai am abonament si nu pot sa verific pt ca nu mai am nici cartela, fizic vorbind, adica, e suspect. exista posibilitatea sa primesc aceste sume inapoi? ca s-au tot adunat cred ca peste 500 lei si nu prea sunt solutii decat sa inchid aceste conturi, dar pe cel de salariu nu il pot inchide si desi am renuntat la acest serviciu, comisioanele apar, eu nici macar nu mai pot folosi serviciul caci reteaua in care sunt acum nu e compatibila. nu ar trebui ca fiecare banut ce apare pe extrasul de cont sa justifice un serviciu? adica tu ca banca imi iei comisionul ala, dar ce imi oferi? poate sunt eu nebun de nu inteleg. ar trebui sa depun o reclamatie?
Răspuns la discuția COMISIOANE
doresc sa mentionez ca sunt constient de comisioanele retragerilor sau verificarilor soldului, de-asta nu prea verific soldul deoarece stiu ce bani am in permanenta. daca fiecare verificare se taxeaza, ar trebui taxate doar cele din ziua respectiva, nu in fiecare zi, eu doar am vrut sa vad daca functioneaza sistemul pe telefonie mobila, si de atunci, nu am mai intrat absolut niciodata in meniul telefonului sa verific situatia conturilor. Comisioanele mentionate in mesajul anterior se refera la un singur serviciu, Mobilis, care consta in verificarea situatiei contului de pe telefonul mobil, iar eu de cand am intrat prima oara nu l-am mai folosit. Doamna de la banca mi-a spus ca acel comision apare doar in momentul cand eu verific contul, dar de aproape 2 luni eu am abonamentul inchis si am trecut pe alta retea. Cum poate fi posibil asa ceva? Multumesc frumos de raspuns
Discuție COMISIOANE
Buna seara, si imi cer scuze de deranj, apelez la dumneavoastra, neobisnuit cu astfel de situatii, caut un pic de ajutor. Mentionez ca am doua carduri la o banca, unul de salariat si celalalt in valuta, pe care primesc de la parinti lunar cativa banuti. Cand am facut cardul in valuta, doamna mi-a spus ca imi pot verifica situatia conturilor prin internet banking sau pe telefon. M-a intrebat in ce retea sunt, i-am raspuns, reteaua a fost compatibila cu banca si mi-a activat contul si pe telefon. Intr-o zi am tot verificat situatia conturilor pe telefon si cand am verificat si prin internet banking am observat ca sunt pe minus vreo 10 euro pe un cont si pe minus 10 lei pe celalalt. Am mers la banca si domnisoara mi-a spus ca probabil mi s-a retras suma care trebuia platita anual pentru chiria cardului. Am zis ok, insa luna viitoare s-a intamplat la fel, si am cerut un extras de cont pe ultimele 3 luni si am observat ca in fiecare zi mi s-a luat din cont 25 de centi de 2 ori pe zi, in anumite zile din contul in valuta si 0.9 lei in contul de salariu, bani care adunati intr-o luna sunt aproximativ 90 de lei lunar, care pt un student conteaza. Lucrul deranjant e urmatorul. Eu de pe 7 iunie nu mai folosesc abonamentul, fiind suspendat pentru neplata, comisioanele tot apar pe ambele conturi, am mers la banca pe data de 20, luna in curs si am facut cerere de inchidere a optiunii de a verifica situatia pe telefonul mobil si tot mi se inregistreaza acele comisioane. Ce sa fac? Cui sa ma adresez ca cei de la banca ma trimit la compania de telefonie mobila si viceversa? Astept raspuns de la dumneavoastra, cu stima.