avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 338 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Avalanșă de modificări în Codul muncii - analize și detalieri. Tot ce trebuie să știe angajatorii pentru conformare la noua legislație. Rezervă loc și participă → 

Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... COMISIOANE
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

COMISIOANE

Buna seara, si imi cer scuze de deranj, apelez la dumneavoastra, neobisnuit cu astfel de situatii, caut un pic de ajutor. Mentionez ca am doua carduri la o banca, unul de salariat si celalalt in valuta, pe care primesc de la parinti lunar cativa banuti. Cand am facut cardul in valuta, doamna mi-a spus ca imi pot verifica situatia conturilor prin internet banking sau pe telefon. M-a intrebat in ce retea sunt, i-am raspuns, reteaua a fost compatibila cu banca si mi-a activat contul si pe telefon. Intr-o zi am tot verificat situatia conturilor pe telefon si cand am verificat si prin internet banking am observat ca sunt pe minus vreo 10 euro pe un cont si pe minus 10 lei pe celalalt. Am mers la banca si domnisoara mi-a spus ca probabil mi s-a retras suma care trebuia platita anual pentru chiria cardului. Am zis ok, insa luna viitoare s-a intamplat la fel, si am cerut un extras de cont pe ultimele 3 luni si am observat ca in fiecare zi mi s-a luat din cont 25 de centi de 2 ori pe zi, in anumite zile din contul in valuta si 0.9 lei in contul de salariu, bani care adunati intr-o luna sunt aproximativ 90 de lei lunar, care pt un student conteaza. Lucrul deranjant e urmatorul. Eu de pe 7 iunie nu mai folosesc abonamentul, fiind suspendat pentru neplata, comisioanele tot apar pe ambele conturi, am mers la banca pe data de 20, luna in curs si am facut cerere de inchidere a optiunii de a verifica situatia pe telefonul mobil si tot mi se inregistreaza acele comisioane. Ce sa fac? Cui sa ma adresez ca cei de la banca ma trimit la compania de telefonie mobila si viceversa? Astept raspuns de la dumneavoastra, cu stima.
V-a tentat tehnica asta moderna si acum, platiti.
Doamna care v-a facut cardul si v-a propus internet banking v-a spus si de comisioane? Nu ati stiut sa o intrebati. Se iau comisioane (in general, depinde de la o banca la alta) pentru: deschidere de cont, interogare sold, retragere numerar, administrare cont, eliberare extras, calcul dobinzi si orice miscare facuta. Cel mai scump e comisionul lunar pentru internet banking. Faptul ca ati renuntat la o singura optiune nu inlatura celelalte comisioane care curg...
Intr-o zi am tot verificat situatia conturilor

Fiecare verificare se taxeaza! de asta aveti mai multe comisioane intr-o singura zi.
Ca sa scapati de aceste comisioane cereti inchiderea tuturor optiunilor care, probabil se vor face cu luna urmatoare. Veti plati comisioanele inevitabile: retragere numerar, intretinere cont... si va sfatuiesc sa va dezobisnuiti sa verificati mereu soldul. Cind ridicati numerar, pe chitanta aveti soldul final. Iar daca platiti la magazine cu cardul, faceti o scadere cu pixul si mai economisiti 2-3 centi.
Ultima modificare: Marți, 26 Iulie 2011
ContSters200573, utilizator
doresc sa mentionez ca sunt constient de comisioanele retragerilor sau verificarilor soldului, de-asta nu prea verific soldul deoarece stiu ce bani am in permanenta. daca fiecare verificare se taxeaza, ar trebui taxate doar cele din ziua respectiva, nu in fiecare zi, eu doar am vrut sa vad daca functioneaza sistemul pe telefonie mobila, si de atunci, nu am mai intrat absolut niciodata in meniul telefonului sa verific situatia conturilor. Comisioanele mentionate in mesajul anterior se refera la un singur serviciu, Mobilis, care consta in verificarea situatiei contului de pe telefonul mobil, iar eu de cand am intrat prima oara nu l-am mai folosit. Doamna de la banca mi-a spus ca acel comision apare doar in momentul cand eu verific contul, dar de aproape 2 luni eu am abonamentul inchis si am trecut pe alta retea. Cum poate fi posibil asa ceva? Multumesc frumos de raspuns
Ultima modificare: Marți, 26 Iulie 2011
cristinutz09, utilizator
La banca nu prea conteaza ca ati inchis abonamentul. La ei inca figurati pina cind renuntati la serviciu si mai exista si un comision (un fel de abonament) pe care il platiti lunar chiar daca nu folositi acel serviciu. Cel mai bine e sa cereti o detaliere a operatiunilor (pe hirtie) si acolo veti vedea tot ce s-a retinut. E bine sa-i intrebati si pe ei de fiecare suma, si unde stiti si unde nu stiti ce reprezinta. Succes.
cand am intrebat-o pe domnisoara de la banca de unde apar comisioanele mi-a spus intr-un mod acuzator ca am verificat eu contul zilnic, si mi-a aratat ca serviciul e gratuit si fiecare interogare costa 25 centi (avea un tabel cu servicii si comisioane), si nu a putut sa imi explice cum au aparut aceste minusuri din moment ce eu nu mai am abonament si nu pot sa verific pt ca nu mai am nici cartela, fizic vorbind, adica, e suspect. exista posibilitatea sa primesc aceste sume inapoi? ca s-au tot adunat cred ca peste 500 lei si nu prea sunt solutii decat sa inchid aceste conturi, dar pe cel de salariu nu il pot inchide si desi am renuntat la acest serviciu, comisioanele apar, eu nici macar nu mai pot folosi serviciul caci reteaua in care sunt acum nu e compatibila. nu ar trebui ca fiecare banut ce apare pe extrasul de cont sa justifice un serviciu? adica tu ca banca imi iei comisionul ala, dar ce imi oferi? poate sunt eu nebun de nu inteleg. ar trebui sa depun o reclamatie?
In dreptul fiecarei sume (intrata sau iesita), obligatoriu trebuie sa fie o explicatie. Daca domnisoara nu stie sa va explice, nu acceptati explicatii cu "probabil". Are sef, mergeti la el, chiar mai sus daca e nevoie. Aici nu putem discuta decit la general nevazind exact datele.
Edit later
Spuneti ca nu mai aveti cartela de telefon?! Atunci ar fi trebuit anuntata Banca, nu stiu cum va puteti justifica acum. Atentie mare! Cui s-a dat numarul? Luati legatura si cu firma de telefonie de unde ati avut numarul.
Ultima modificare: Marți, 26 Iulie 2011
ContSters200573, utilizator

Alte discuții în legătură

Cont bancar la asociatiile de proprietari si comisioane la incasare w_v_w_v w_v_w_v As dori sa stiu ce banci folositi pentru conturile asociatiilor dv. Daca pana acum ma laudam cu banca mea Raiff acum au introdus un nou comision la incasare ... (vezi toată discuția)
Am solicitat bancii serviciu gratuit si m-am ales cu bonus: serviciu platit fara ca ei sa considere necesare precizari in acest sens floddy4us floddy4us Va salut, Prezint succint situatia si apoi detaliez. Am Card de credit pentru care am solicitat activarea serviciului de internet banking oferit gratuit ... (vezi toată discuția)
Plata facturilor asociatiei de proprietari de catre administrator nicu1iancu nicu1iancu Ca administrator de bloc, pot plati facturile asociatiei dintr-un cont propriu (al meu) ??? In acest fel scap de deplasare la CEC, unde asociatia are cont, si ... (vezi toată discuția)