avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 201 soluții astăzi
Forum Activitate subexl

Activitate subexl

Deci cele generate conform anexei I don HG856 si cele colectate in scopul valorificarii ulterioare conform tabelului pe care l-am descarcat de aici?
Multumesc tabelul..nu vad nici un fel de interval pe ea..ma gandesc ca e conceput pentru cantitatea lunara..nu?

Am inteles bine din HG856 ca nu trebuie sa tin evidenta conform tabelelor din anexa I numai pentru cele generate dinactivitatea proprie..Insa! in legea 211/2011 Paragraful 32, Articolul 49 zice astfel
(1) Producatorii de deseuri, detinatorii de deseuri, comerciantii si brokerii, asa cum sunt definiti in anexa nr. 1, precum si operatorii economici care desfasoara activitati de tratare a deseurilor sunt obligati sa asigure evidenta gestiunii deseurilor pentru fiecare tip de deseu, in conformitate cu modelul prevazut in anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 856/2002, cu completarile ulterioare, si sa o transmita anual agentiei judetene pentru protectia mediului.

Deci eceste doua aliniate intra in contradictie...
Cum trebuie sa procedez pana la urma?
Buna Seara..
in legatura cu registrul securizat, inseriat si numerotat pe fiecare pagina.

FIDDNP trebuie inregistrate doar de catre Destinatar in acest fel? Expeditorul le tine intr-un dosar ubisnuit?
Seria si numar pentru FIDDNP se atribuie de catre Expeditor? Daca da, cand Destinatarul inregistreaza FIDDNP in registrul securizat si numerotat, foloseste acest numar si serie sau se da alta?
Multumesc Anticipat!
Fiind desemnat ca persoana responsabila de managementul deseurilor, as putea gasii undeva un fel de ghid pentru implementarea reglementarilor legii 211?
Ce am inteles pana acum:
-colectare selectiva minim cele patru tipuri de deseuri,
-contract cu firma de salubrizare
- identificare tipuri deseu (HG856)
- completare tabele anexa din HG856

Ceea ce nu vad clar este partea cu valorile din acel tabel. Fiind vorba de o firma cu activitate de comert cu deseuri PET, cantitatea deseurilor detinute se pot calcula din facturile primite din luna respectiva, insa nu stiu ce tabel trebuie sa mai completez sau cum justific de exemplu ca am trecut cantitatea de 50T PEt pe luna trecuta in tabelul din HG856? sa fac un tabel cu toate facturile de cumparare? Sau sa atasez copii ale facturilor? sau trec simplu rezultatul calculelor facute si nu mai am nevoie de alte tabele?
Un fel de ghid mi-ar fi de mare ajutor.
Avand diploma de specialist in mamagementul deseurilor, as avea nevoie de un model de contract pentru a prelua obligatiile privind legea 211/2011 de la alte societati comerciale.