avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 114 soluții astăzi
Forum Activitate euvictoria

Activitate euvictoria

Răspuns la discuția recuperare pachet excursie
Multumesc pentru raspuns!
Buna ziua, am cotractat din decembrie o excursie in Egipt cu plecare din 16 martie 2020.Datorita pandemiei de coronavirus doresc sa aman datele excursiei, dar agentia spune ca nu se poate si ca daca nu merg pierd toti banii. Cu alte cuvinte sunt obligata,in conditiile in care se spune pe toate canalele media sa stam in casa si sa nu iesim decat in caz de forta majora.Am 60 de ani ,deci si cu risc crescut si nu pot sa fac nimic decat sa pierd toti banii?Eu inteleg ca sunt niste pierderi, dar toate doar eu sa le suport? Din moment ce de servciile pe care le-am platit nu mai beneficiez (cazare, masa,) acesti bani nu pot fi retunati, deoarece agentia nu le mai plateste.?
Sunt nascuta pe 19 10 1959 si lucrez ca educatoare de la 1 sept.1978 fara intrerupere. Doresc sa stiu daca ma pot pensiona cu data de 30 iunie a.c. tinand cont de modificarile care survin la calculul pensiei dupa aceasta data.Este in avantajul meu sa ma pensionez acum , cat va fi penalizarea si pentru cat timp.Este mai bine sa ma pensionez la anul cand voi avea stagiul de cotizare maxim,39ani si 7 luni, deci fara penalizare, dar cu alt coeficient de calcul sau acum cu penalizare,dar cu un coeficient mai bun. Care este sfatul dvs.? Multumesc, o zi buna!
Nu voi mai da avans de 90%,ci de 15%.Ideea era ca la avansul mare se dadea o reducere de 4%, la care,desigur voi renunta.Ideea este ca nu vreau sa pierd nici acest avans de 15 %.Cum se pot face lucrurile corect si fara teama de a fi tepuit?Cum pot intra in posesia unui apartament nou, pe care mi-l doresc, fara frica?