avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 717 soluții astăzi
Forum Activitate poamav

Activitate poamav

BUNA ZIUA,
AM CONSTRUIT CASA PE TERENUL PARINTILOR,
NU AM AUTORIZATIE DE CONSTRUCTIE.
CE PASI POT URMA SA INTRU IN LEGALITATE
VA MULTMUMESC
IN HOTARIREA JUDECATOAREASCA SCRIE 33% PINA LA MAJORAT.ACUM EI SUNT MAJORI SI SUNT STUDENTI CURSURI DE ZI.
BAIETII VOR SA FACA PLINGERE PENALA.

S-AU SIMTIT FOLOSITI SI PACALITI.

ADEVERINTELE DE STUIDENTI LE -A PUS LA DOSARUL IN CARE SI-A CERUT DREPTURILE BANESTI DE LA SOCIETATE,SUNIND CA ARE 2 COPII IN FACULTATE SI TREBUIE SA LE DEA BAI,BANI PE CARE EL NU I-A MAI DAT DE 2 ANI.
am doi baieti majori,studenti. anul 4 si anul 3,

in urma cu 3 luni fostul sot le-a cerut adeverinta de la facultate.el fiind in proces cu societatea .

acum un an a fost dat afara.

a cstigat procesul.a cistigat drepturile banesti care i se cuveneau.baietii l-au sunat si l-a intrebat ce a facut.le-a zis ca a pierdut.ne-am dus la societate si ne-a zis ca si-a ridicat toti banii si a refuzat sa i se retina pensia alimentara spunind ca baietii sunt majori si el nu mai are nici o obligatie.in schib la dosar a anexat adeverintele baietilor.
sfatuiti-ma ce pot face in acest caz.mentionez ca de anul trecut el nu a mai dat nici un banut copiilor.eu sunt unic intretinator,


cu stima,
Acum patru ani am inchiriat o camera .Actul de inchiriere este prin contract comodat.Acum cel caruia i-am inchiriat nu vrea sa elibereze camera.Am apelat la executor si mi-a zis ca trebuie actionat in instanta pentru ca actul inchirierii nu este cu titlu executoriu.Pe cine am intrebat mi-a zis ca este cu titlu executoriu.Rog sa ma lamuriti daca contractele de comodat sunt cu titlu executoriu.

Editat de moderator simonette12- motiv pct.1.2 din Regulament ( va rog sa nu mai folositi literele majuscule la editare)
AM CITIT RASPUNSUL SI VA MULTUMESC,
IN PARTAJ CERE CASA,SI BUNURILE DIN CASA PLUS TERENUL.
DECI NU MAI POT CHEMA EXECUTORUL SA-L DEA AFARA?