Doresc sa stiu cateva lucruri mai amanuntite. Informarea salariatului asupra condiţiilor de muncă şi asupra elementelor care privesc desfăşurarea relaţiilor de muncă poate fi facuta doar verbal? Sau poate fi facuta in scris dar fara numele salariatului, fara semnatura persoanei care a intocmit-o si fara semnatura persoanei care avizeaza?
De exemplu, am primit doar sa citesc pe loc de pe o foaie atributiile postului si sa semnez pe o alta foaie cum ca am luat la cunostinta. Nu este numele meu pe foaia cu atributiile si nu prezinta nici o semnatura sau avizare. Poate fi considerata aceasta Fisa postului?
In contractul de munca (bugetar) este prevazut un preaviz de 20 de zile lucratoare in cazul demisiei. Poate constitui un motiv pentru demisia fara preaviz lipsa Fisei postului, a unei forme scrise a atributiilor angajatului (sau o Fisa a postului pe care nu este scris numele angajatului si nu este semnata de catre angajator)?
Multumesc.