avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 162 soluții astăzi
Forum Activitate LongJohn

Activitate LongJohn

Răspuns la discuția Produs trimis in garantie
Chiar nimeni?

Astazi s-ar implini cele 15 zile de cand au primit produsul, iar eu nu am nicio informare de la dumnealor, nici pana la ora actuala.
Vreau sa le trimit un e-mail astazi, insa am nevoie, mai intai, de raspunsul Dvs la mesajul initial.

Multumesc
Răspuns la discuția Produs trimis in garantie
Ma poate lamuri cineva, va rog?

Multumesc
Buna ziua,
Pe data de 23.06.2016 am trimis un produs in garantie, urmand ca pe 24.06.2016 sa fie primit de catre comerciant (produsul a fost achizitionat din mediul online). Deocamdata, nu am niciun retur din partea comerciantului.
Am intrat, totusi, pe site-ul lor si am observat urmatoarele:

"Garantiile se vor rezolva in cel mai scurt timp posibil, prin repararea sau inlocuirea produsului defect.
Produsele din import pentru care nu exista in Romania un service autorizat de producator vor fi trimise la producator pe cheltuiala firmei noastre, perioada de rezolvare a garantiei putand ajunge in acest caz pana la 30 de zile (termenul se mai poate prelungi cu maxim 15 zile, în cazul în care apar dificultati / situatii neprevazute în rezolvarea garantiei). "

Din ce stiu eu, termenul maxim de rezolvare a garantiei este de 15 zile de la data informarii comerciantului sau receptiei produsului de catre acesta.
Astfel, este acceptabil ceea ce ei au declarat pe site-ul dumnealor?
Si, in cazul in care se depasesc aceste 15 zile, ce sunt eu indreptatit sa fac/nu fac? Se apropie data de 08.07.2016 si, in cazul, care nu am un retur pana atunci, sa stiu ce va urma.

Multumesc pentru ajutor
Buna ziua,

Imi puteti spune, va rog, noul salariu minim este aplicabil pentru toti angajatii, inclusiv pentru cei care activeaza in domeniul privat?
Am o cunostinta careia i s-a spus ca nu i se va mari salariul decat pe cartea de munca, pentru ca primeste, oricum, tichete de masa. Astfel, salariul este si in prezent de aprox. 800 RON net.

Este ceva de facut in acest caz?

Multumesc
Ce se intampla daca nu il returnez? Sau nu il returnez la timp? Eu sunt plecat intr-o delegatie pe termen scurt-mediu si nu am cum sa returnez produsul magazinului, pana nu ma voi intoarce. Pot fi acuzat de ceva anume?
Multumesc
Buna seara,

Daca nu am plasat corect acest thread, rog un moderator sa il plaseze in categoria corespunzatoare.

Recent am dorit sa achizitionez un produs, de la un magazin fizic, insa a trebuit plasata o comanda, intrucat produsul respectiv nu mai era in stocul fizic al magazinului. A trebuit achitarea integrala a produsului. Mi s-a mentionat ca produsul va ajunge in 2 zile la o adresa stabilita. Nu a fost asa, si nici in a treia zi nu a fost livrat. Astfel, am mers personal la magazin pentru a anula comanda si a primi banii inapoi, intrucat aveam nevoie de produs. Am anulat, am primit banii inapoi.
Partea ciudata este ca, dupa o saptamana, a sosit produsul de la curier, dar nu l-am putut refuza, intrucat nu am fost eu prezent la adresa unde s-a livrat acest produs. Persoana care a receptionat produsul a crezut ca am plasat o alta comanda.
Imi puteti oferi, va rog, cateva sfaturi vis-a-vis de situatia creata?
Multumesc
Inca o chestiune, poate prosteasca, daca i-am reclamat, este posibil ca acestia sa nu imi mai onoreze nicio viitoare comanda?
Ideea este ca, la ei pe site, nu este precizat numarul de retururi acceptate in decursul unui an, si, acest lucru a fost confirmat si de catre unul din angajatii magazinului(am zis, totusi, sa intreb). Pe alte site-uri, este precizat acest numar de retururi acceptate/an.
Avand in vedere aceste aspecte, nu inteleg de ce au venit cu acele replici, ca si cum eu trebuia sa stiu ca nu mai am mult pana mi se suspenda dreptul de a mai fi clientul lor, din cauza acelor retururi. De ce nu au dat o notificare, de genul: Atentie, va apropiati de numarul maxim de retururi.
Mai mult, am vazut ca pun accent pe faptul ca retururile trebuiau argumentate( a se vedea retururi nefondate) ori legea spune, clar, ca se poate renunta la contract fara invocarea unui motiv.
Atat timp cat eu nu am incalcat nicio regula (scrisa) de pe site-ul lor, de ce abordarea aceasta din partea dumnealor? Daca era precizat, pe site-ul lor, alb pe negru, ca numaul de retururi admise/an este de 5 (de ex.), atunci, nu mai aveam nimic de obiectat.
Am impresia ca m-au cam luat peste picior.
Apropos, vorbim de acelasi magazin online, despre care v-am povestit, intr-un topic anterior, problema de garantie.
Nu am cum sa trec cu vederea, mi se pare lipsa de respect fata de client.
Am depus reclamatia online, la ANPC.
Multumesc pentru sprijin si timpul acordat.
Va voi tine la curent cu evolutia acestui subiect.
Se pare ca nu vor sa inteleaga.
Iata ce au raspuns: "Asa cum v-am raspuns in mesajul anterior, produsul dumneavoastra a fost preluat de catre departamentul Service PC Garage in cursul zilei de 04.02.2016 si se considera ca ne-ati adus la cunostinta lipsa de conformitate in momentul in care produsul a fost preluat in service. De asemenea, termenul maxim de solutionare nu a fost depasit, iar asa cum v-am mentionat anterior, va vom instiinta in momentul in care vom primi o solutionare din partea furnizorului."
Ce mai pot face?