avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 174 soluții astăzi
Forum Activitate Jidvei1

Activitate Jidvei1

Buna ziua,am o întrebare ce înseamnă desființarea completului de judecată?
Buna ziua. Am făcut succesiunea după părinți decedați,dar unul dintre frați a arendat tot terenul,după care a decedat și el,moștenitori lui au renunțat la moștenire în favoarea fraților în viața,întrebarea mea este contractul de arendă mai este valabil după ce sa făcut succesiunea legală la notariat?
Buna ziua,suntem trei frați moștenim după mamă un teren,unul dintre frați a decedat care era căsătorit are și doi copii,care sunt cotele ce ne revin?
Buna ziua,sunt in concediu medical in luna Mai mi sa virat bani pe CM și este mai mic decât cel din luna Aprilie cu 450ron,am sunat la firma și explicația lor a fost următoarea in luna Aprilie au fost multă libere .Este corect răspunsul pe care l-am primit din partea firmei?
Buna ziua în data de 14-07-2022 am circulat fara rovinieta, mi sa întocmit proces verbal în data de 26-10-2022 și mi sa adus la cunoștință în data de 14-11-2022 data postei de pe plic ,dar poștașul mi-a adus plicul cu amendă în data de 17-11-2022,întrebarea mea este amenda contravențională sa prescris?
Buna ziua suntem trei frați care am moștenit patru parcele de teren extravilan,iar unul dintre noi solicita prin instanță ieșirea din indiviziune și ar avea pretenția să rămână proprietar pe o singura parcela de teren,se poate că instanța să-i de-a dreptate la ceea ce vrea sau rămânem în continuare propriei așa cum suntem acum?
Nu am ajuns în spital în urma unui accident, am ajuns pentru ca ma durea burta.

Av. Liviu Voinea a scris:

Spitalizare in urma aunui accident rutier?
Sau care au fost circumstantele?

Am ajuns în spital deoarece nu mam simțit bine.

Av. Liviu Voinea a scris:

Spitalizare in urma aunui accident rutier?
Sau care au fost circumstantele?