avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 562 soluții astăzi
Forum Activitate vik59

Activitate vik59

Răspuns la discuția certificat libera practica
Multumesc! O zi buna
Răspuns la discuția certificat libera practica
Buna ziua!
Multumesc pt raspuns, ,, dreptul de libera practica" chiar daca lucrez la stat? Si daca nu vreau sa platesc pt ,,credite", ma da afara?
Toate cele bune
Răspuns la discuția certificat libera practica
Eu nu am nevoie de aceste cursuri - imi trebuie atestat de libera practica in fiecare an? Lucrez la stat, nu cred ca ma poate obliga cineva.
Răspuns la discuția certificat libera practica
Eu nu mai vreau sa fac pe banii mei si in timpul liber
Buna ziua!
Sunt asistent medical principal la un spital judetian. Anual imi solicita sa aduc ,, certificat libera practica". Acest certificat se obtine prin urmarea unor cursuri in timpul liber (sambata, duminica) si platit de noi.
Exista lege in acest sens? Ce trebuie sa fac eu?
Va multumesc.
Răspuns la discuția Depunere intampinare
Multumesc, il depun luni prin posta
Buna seara,
Va rog sa-mi spuneti cum se calculeaza termenul de 25 zile pentru depunerea unei intampinari.
Am semnat de primire plic pe 08.01.2018. Care este ultima zi cand pot sa o depun.
Va multumesc!
Răspuns la discuția Drept de propietate autoturism
Multumesc!
Doresc sa o inmatriculez in alt judet, unde am domiciliul, pot daca am act de, donatie?
Buna ziua!
Am o relatie cu o doamna. Doreste sa-mi cumpere o masina pe numele meu.
- factura o plateste doamna;
- eu doresc sa o inmatriculez in orasul in care locuiesc, pe numele meu (am c.identitate);
- am un copil din prima casatorie, nu doresc sa o mosteneasca, pt ca nu am cumparat eu masina;
- in caz de situatii neplacute (deces), dores ca masina sa ramana la doamna.
Multumesc!
Răspuns la discuția Drept de proprietate autoturism
Buna ziua!
poate nu am explicat eu situatia bine, revin:
- factura o plateste doamna;