avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 407 soluții astăzi
Forum Activitate castelana

Activitate castelana

Răspuns la discuția procurori
Multumesc mult!
castelana
Discuție procurori
Buna ziua!
Spuneti-mi va rog, cine controleaza activitatea procurorilor si conform carei legi?
Va multumesc
Răspuns la discuția spor confidentialiate
Va multumesc.
Răspuns la discuția spor confidentialiate
buna!

as vrea sa stiu daca am vre-o sansa sa obtin acest spor de confidentialitate (lucrez ca operator calculator intr-o institutie publica - bugetara) in conditiile in care :

Art. 13. - (1) Sporul de confidentialitate se acorda personalului contractual din aparatul de lucru al Guvernului si al Ministerului Integrarii Europene in cuantum de pana la 15%, precum si personalului contractual din institutiile si autoritatile publice pentru care, prin acte normative specifice, se prevede acordarea acestui spor.

Inteleg de mai sus, ca acest articol din Ordonanta 3/2006 se poate pune in aplicare cu "ajutorul" unor acte normative specifice.

Rugamintea mea este: care sunt aceste acte normative - strict pentru functia de operator calculator, sau daca aceasta functie (op. calc) se poate asimila altor functii pentru care se acorda spor de confidentialitate?

Multumesc pentru raspunsuri
Răspuns la discuția Iesirea din indiviziune
meg a scris:

Bineinteles ca poate. Cel care vrea sa iasa din indiviziune ii cheama in judecata pe ceilalti mostenitori (obligatoriu pe toti) si la primul termen pot incheia o tranzactie. Taxa de timbru este de 19 lei si o plateste reclamantul. Este mai putin costisitor decat la notar.



MULTUMESC MULT
CASTELANA
Răspuns la discuția Iesirea din indiviziune
meg a scris:

Bineinteles ca poate. Cel care vrea sa iasa din indiviziune ii cheama in judecata pe ceilalti mostenitori (obligatoriu pe toti) si la primul termen pot incheia o tranzactie. Taxa de timbru este de 19 lei si o plateste reclamantul. Este mai putin costisitor decat la notar.
Răspuns la discuția Iesirea din indiviziune
Daca exista mai multe persoane care mostenesc terenuri lasate de parintii decedati si acum ei au acte pe acest pamant (dar nu au iesit din indiviziune), poate unul singur dintre ei, cu acordul celorlati (semnaturi etc) sa iasa din indiviziune si sa ia in stapanire bucata de pamant asupra carora au cazut cu totii de acord ca i-o vor ceda? - ceilalti nu pot iesi momentan din indiviziune, deoarece nu au bani pentru taxe, dar initial au fost cu totii la un notar si au trecut tot pamantul pe numele lor, platind taxele impuse.
Cat cost taxa de iesire din indiviziune in acest caz? Se raporteaza la marimea terenului?
Platesti mai mult daca iesi singur decat daca ar iesi cu totii din indiviziune?
Va multumesc mult