avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 540 soluții astăzi
Forum Activitate Pataadriana

Activitate Pataadriana

Oare cui trebuie să mă adresez dacă nu mi-a intrat ultima tranșă de bani pe cardul de alimente?
Buna ziua,
Sunt student și orfan de un părinte, având o leșie minimă de 1.125 lei Din cauza faptului că pensia este sub 1.500 lei, am primit card social de alimente, dar luna aceasta nu mi-au mai intrat bani.

Oare e posibil să fie o problemă pentru că lucrez având contract de drepturi de autor?

Multumesc anticipat!
Copilul meu din clasă a cincea orfan de tată poate primi bursă dacă eu m-am recăsătorit și venitul familiei este mărișor ?
Pentru continuitatea pensiei de urmaș știu că trebuie să depun la casa de pensii niște acte că :adeverință de student,cupon de pensie dar nu îl am pe cel original oare pot depune o copie scanată , care ar fi data limită de depunere a actelor la casa de pensii și dacă pot să le trimit prin poștă cu mandat,eu fiind la facultate . Mulțumesc anticipat!


Cornel Vasile a scris:

Despe ce acte vorbiti si unde sa le trimiteti ?

Despre adeverință de student ,cupon de pensie de urmaș din ultima lună,copie buletin,copie certificat de deces a tatălui care trebuie să ajungă la casa de pensii Suceava(eu fiind din Suceava). Menționez că momentan sânt la Cluj la facultate
Adeverință de student,cupon pensie copie certificat de deces al tatălui,copie buletin.Menționez că eu sânt de loc din Suceava și acum am venit la Cluj ( la cămin)la facultate.Actele trebuie trimise la casa județeană de pensii,nu?
Sânt student și beneficiez de pensie de urmaș vă rog să îmi spuneți care e data limită pt trimiterea actelor,dacă le pot trimite prin poștă cu mandat de primire și dacă pot trimite copie scanată după cuponul de pensie că eu sînt la facultate la Cluj și cuponul este acasă
Actul de donație dat de bunicul meu îl poate ataca frații mei sau bunicul sa poate răzgîndi și poate să îl desfacă?