avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 496 soluții astăzi
Forum Activitate freedeluder

Activitate freedeluder

Nu se înțelege clar din ce am scris, deși credeam ca am fost clar.
Angajatul cere pentru el însuși o astfel de adeverință. Deci el își cunoaște nivelul de acces.
Mulțumesc.

tgeorgescu a scris:

Daca nu aveti atributia de a afla acest lucru, nu au obligatia sa vi-l divulge.

Salutare comunitate!

Vă supun atenției o problemă de specialitate, simplă, dar totodată complicată.

Pentru solicitarea nivelului de acces la informații clasificate deținut de o persoană, însuși nivelul de acces deținut poate fi considerat informație clasificată?

Speța pe larg: O instituție refuză să elibereze o adeverință din care să rezulte nivelul de acces la informații clasificate deținut de un angajat al său, motivând că, fiind cadru activ, militar, nu poate elibera o astfel de adeverință din care să rezulte nivelul de acces deținut. Instituția nu motivează cu un articol din lege, spunând doar că e ordin intern. Pe care de asemenea nu-l motivează.

Cum vi se pare? E corect răspunsul? Ca să fac o glumă, mie mi se pare că e ca și cum ai vrea să înregistrezi la OSIM apa caldă.

Vă mulțumesc!
Mulțumesc pentru răspunsul prompt!
Zi frumoasă!
Pot vinde autoturismul soției dacă este plecată în străinătate și nu are posibilitatea momentan să revină?
Autoturismul a fost achiziționat de soție înaintea căsătoriei.
Mulțumesc.
Se lucrează în bloc pentru schimbarea unei coloane de apă care este ruginită și care curge.... evident, afectând parterul.
Întrucât de-a lungul timpului au fost anumite animozități între vecinul de la et. 1 și parter, domnul de la et. 1 consideră că poate abuza și nu lasă echipa de muncitori să intre în casa lui.
Așadar, vă solicit pe această cale, dacă binevoiți să-mi puneți la dispoziție un model de notificare, întocmit în temeiul legii modificate în anul 2018, care să sublinieze consecințele juridice survenite prin refuzul de a oferi acces în locuință.
Aștept totodată și alte păreri, idei, exemple despre cum au procedat alte persoane în cazuri similare.
Vă mulțumesc.
Am întrebat lucrul acesta mai ales ca pe internet au apărut, după schimbarea legii, pe diferite site-uri ale unor cenzori, mai multe modele ce pot fi folosite în anumite situații, unul din ele fiind un model de hotărâre a adunării generale, ca cel despre care aminteati, un draft necompletat și ma gândeam în ce situație trebuie folosit, având în vedere ca nu se poate redacta la calculator în cadrul ședinței, nefiind condiții.
De aici și întrebarea, la avizier se pune o copie de pe acel caiet studențesc sau se redactează un pv la calculator în baza acelui pv?
Mulțumesc.
Pentru convocarea adunării generale:
47.(4) Proprietarii sunt anunţaţi, prin afişare la avizier şi pe bază de tabel nominal convocator sau, în cazul proprietarilor care nu au fost anunţaţi pe baza tabelului nominal convocator, prin poştă cu scrisoare recomandată, cu conţinut declarat şi confirmare de primire, asupra oricărei adunări generale a asociaţiei de proprietari, cu cel puţin 10 zile înainte de data stabilită, inclusiv cu privire la ordinea de zi a adunării generale, cu excepţia adunărilor generale extraordinare sau a adunărilor generale reconvocate care se pot convoca, în condiţiile prevăzute la alin. (3), cu cel puţin 3 zile înainte de data stabilită.

47.(3) Adunarea generală ordinară se convoacă de către:
a) preşedintele asociaţiei de proprietari sau comitetul executiv;
b) cel puţin 20% din numărul proprietarilor membri ai asociaţiei de proprietari.

Să înțeleg că pentru o astfel de adunare, adică alta decât cea normală (la începutul anului), restul adunărilor se fac cu doar 20% dintre proprietari? Adică nu mai e nevoie să fie anunțată toată lumea? Sună puțin confuz. Mulțumesc.
CipM a scris:
(...)
2. Da. Eu fac un draft in zilele precedente, il tiparesc, il dau unei persoane la inceput de sedinta care il copiaza de mana in registrul de P.V. al asociatiei pe masura ce avansam, completand nr de voturi pentru/impotriva, adaugand eventualele abateri de la ordinea de zi. (...)


Aș mai avea nevoie de o lămurire. Prin „draft” se înțelege un print al PV-ului cu spații libere pe care se completează ordinea de zi din mers, cu eventualele lucruri care mai sunt adăugate de alte persoane?
Mă gândeam că există la asociație un registru de procese-verbale, sau ce e acest registru despre care se face vorbire în lege la art 49 alin 5?
Iar membrii asociației prezenți la ședință semnează în acel caiet sau pe draftul meu după completare?
Dacă se poate puțin mai concret cum trebuie să decurgă procedura în cadrul ședinței.
Poate pare redundantă o asemenea întrebare, însă pentru cineva care nu a mai participat sau făcut o astfel de ședință, trebuie să cunosc limitele legale și procedurale.
Mulțumesc.
Deci nu este valabilă adunarea fără cenzor? E un cerc vicios. Ca să ne adunăm trebuie să existe, iar ca să existe, trebuie să ne adunăm. Mă aflu într-o poziție extrem de complicată.
CipM, eu îmi doresc sa aveți dreptate, pentru ca si pentru noi ar fi mai ok în condițiile date, cu foarte multe lucruri de pus la punct, (lipsa cenzor, președinte și multe altele), însă

(5) Hotărârile adunărilor generale se consemnează, numai în timpul şedinţei, în registrul unic de procese-verbale al asociaţiei de proprietari, se semnează de către toţi membrii prezenţi ai adunării generale, de cenzor/comisia de cenzori şi se afişează la avizier.

Nu vreau nici să plictisesc nici sa fiu contra argumentelor, vreau doar sa mă asigur că lipsa semnăturii cenzorului nu anulează Hotărârile adunarii, ca pe raționamentul dumneavoastră, ar însemna că poate fi legala hotărârea ori fără semnăturile participanților ori fără cenzor ori fără afișarea la avizier.

Și o alta întrebare pentru dumneavoastră este: în cadrul ședințelor dumneavoastră convocați cenzorul dacă este extern? Îl sunați? Vine? E obligat? Faceți ședința și in lipsa lui?
Mulțumesc.