Ma confrunt cu o speta mai speciala.
Avem o angajata care a a dus o decizie de incapacitate de munca in 24.10.2022.
Ziua urmatoare a cerut demisia ptr. a constitui dosarul de pensie de boala ca sa il poata depune.
Are decizie de desfacere cim cu 26.10.2022.
Merge isi depune dosarul la Casa de Pensii si dupa o saptm. ne aduce concediu medicale cu data de emitere 27.10.2022, pentru luna a 10.
Imi puteti spune un sfat in aceasta situatie?
Se sa ma ajutati cu model Fisa de post ptr: Tipograf- tiparitor ( 732207) , Tipograf print digital (732215), Manager operatiuni/ produs (241226) si Back office Hr/ Asistent deptr. HR.
Mentionez ca am citit raspunsurile la celelalte discutii, am urmat link-urile dar unele au erori/ nu mai exista, sau trebuie sa te inregistregi si sa platesti.
Pe adresa de mail: diana.olar.diana@gmail.com
Multumesc