avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 167 soluții astăzi
Forum Activitate VasileSTB

Activitate VasileSTB

Bună ziua! Sunt elev la o școală militara cu durata de studii de 2 ani. Am un copil căruia îi plătesc pensie de întreținere 25% din minimul pe economie. Solda mea pe durata studiile este de 120 de lei. Ce soluții sunt pentru micșorarea plății? Nu pot sa plătesc 350 de lei dintr-un venit de 120 de lei nu mi se pare normal. Iar al doilea aspect este faptul ca prin Ordinul 113/2014 elevii militari pe durata cursurilor nu au voie sa fie angajați în alta parte. Așadar dreptul la munca îmi este îngrădit în acești 2 ani de studii, atunci cum ma poate obliga cineva sa plătesc 350 de lei dacă nu obțin atâtea venituri dar nici drept de munca nu am. În ultimul rand dacă se poate face ceva, care ar fi costurile unui eventual proces.
Sunt elev militar într-una din școlile militare din tara pentru o perioada de 2 ani. Am 23 de ani și am un copil dintr-o relație anterioara
pentru care am plătit pensie de întreținere pana luna trecuta, menționez ca am lucrat pana pe 30 septembrie 2020. Întrebarea mea este, sunt obligat sa mai plătesc pensie de întreținere, atâta timp cât sunt elev și nu am venituri? Solda mea este 100 de lei lunar.

Am un copil dintr-o relație anterioara, l-am crescut 8 luni, de la vârsta de 1 an, deoarece mama nu se ocupa de el, în august am pierdut procesul de custodie pe considerentul ca este mama. În aceasta perioada mama incasa alocația copilului + banii din concediu creștere copil, iar ea nu creștea nimic, ba în + nu îmi dădea nici un ban ca pensie de întreținere, iar când venea la copil rar aducea alimente sau bunuri de peste 100 de lei,
menționez ca mama mai are un copil și lucrează în învățământ. Dacă as deschide proces ce șanse as avea sa recuperez din bani și ce bani(alocație, concediu creștere copil, pensie de întreținere)???
Discuție Rovinieneta