avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 530 soluții astăzi
Forum Activitate Staticrzr

Activitate Staticrzr

Poate ne ajuta cineva cu ceva info referitor la ce putem face. Repet: nu cred că dorește nimeni banii înapoi, cel puțin eu sigur nu îi vreau. Vreau produsul și atât.
Pai, mă simt înșelat. Nu vreau banii înapoi, vreau produsul pe care l-am plătit. Vreau sa nu se mai repete lucruri de genul asta. Suntem minim 30-50 oameni care au pățit același lucru

MartinRed a scris:

Salut.
Parerea unui neavizat:
Daca nu vrei sa se taraganeze treaba, cel mai eficienta rezolvare mi s-ar parea anularea comenzii. Ia legatura cu banca ta maine si vezi daca te pot ei ajuta fara sa apelezi si la cei de la Altex.

Tombola Altex - am platit 2500 Ron fără să știm că suntem înscriși în tombola

Astăzi s-a lansat noua consola PlayStation 5.
La 17:57 a apărut cu statusul IN STOC la Altex și Media Galaxy . Știind că sunt în cantități ffff limitate, am apăsat cat am putut de repede pe butonul adaugă în coș, am platit și finalizat comanda.
Ulterior am primit și mail de la ei cu confirmare comanda, iar după câteva secunde un altul cu regulamentul tombolei la care m-am înscris. Practic am platit 2500 lei pentru șansa de a cumpăra un produs. Deși pe site eu am adăugat PRODUSUL IN SINE IN COS, nu un tichet pentru tombola. Între timp siteurile Altex și Mediagalaxy s-au updatat cu informații despre aceasta tombola. Produsele nu mai apar cu statusul IN STOC și nici butonul de adaugă în coș nu este, acum apare butonul COMANDA, iar mai jos, apar detalii cum ca te înscrii la o tombola, detalii care la minutul 1, atunci când am platit eu, NU existau.
Menționez că suntem în jur de minim 30 persoane cu aceeași problema. Am și screenshoturi. Practic mă simt furat. Ce pot face ?

Mulțumesc frumos in avans.
Da..așa mă gândeam și eu doar că termenul de soluționare este de 45 zile.


Ionut.ion a scris:

Buna ziua,
Faceti o plangere la ANPC, se pare ca este singura solutie...



Buna ziua,

Vreau sa vă comunic o problema pe care nu am putut sa o rezolv nici în punctul de lucru nici telefonic.

- In data de 31.05.2019, am predat în punctul de lucru RCS Rds Carrefour Constanța, un telefon Allview X4 Soul Infinity Z, in vederea trimiterii la garantie.

- In data de 05.06.2019 am fost sunat din punctul de lucru cum că telefonul a ajuns din service, și că a fost reparat.

- In data de 07.06.2019 m-am prezentat la magazin in vederea ridicării telefonului reparat, iar în prezența agentului de vânzări am semnalat defecte in urma reparației de către service, și anume:
- in urma intervenției, partea din stânga sus a ramei telefonului nu a fost închisă corect, și să văd piesele interioare ale telefonului( distanta 1mm intre ecran și capacul telefonului)
- husa telefonului sparta (husa care face parte din pachetul telefonului)
- folia de protecție ecran lipsa( telefonul a venit din fabrica cu folie de protecție aplicata)

Deși nu am ridicat produsul, am acceptat creerea unui nou proces verbal ( este atașat in e-mail).

Telefonul a fost trimis dinou in service, in vederea soluționării problemelor create de service. Procesul verbal de predare este datat în 07.06.2019.

Pe data de 13.06.2019, am primit mesaj de la service cum că produsul a fost reparat și a fost expediat către RDS RCS Carrefour Constanța .

Pe data de 16.06.2019, deși nu am fost contactat de un reprezentat RDS, m-am prezentat la magazin in vederea ridicării produsului. Reprezentatul RDS RCS din magazin , mi-a spus că nu am fost contactat de către RDS RCS, deoarece el a constatat cum că produsul (telefonul) s-a întors cu același defect, și mi-a comunicat că a făcut o sesizare interna către service, spre a rezolva problema

In data de 26.06.2019, am fost sunat din punctul de lucru, cum că a primit răspuns din partea la service, și că după o reparație, "așa este telefonul", și nu au ce sa îi facă.

Acum ce vreau este, să primesc banii înapoi. Din data de 07.06.2019 până astăzi, au trecut mai mult de 15 zile calendaristice iar telefonul meu tot nu este reparat.
Am dreptate? Nu am omis nici un detaliu.