avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 519 soluții astăzi
Forum Activitate Ioana_Andrei

Activitate Ioana_Andrei

Buna ziua!
Sunt studenta la facultate de stat si beneficiez de pensie de urmas datorita decesului tatalui meu. In urma cu un an am colaborat cu o companie mare axata pe asigurari. Pentru a scoate profitul este nevoie sa imi fac un PFA sau PFI. Imi puteti spune, va rog, daca eu imi fac firma voi pierde pensia de urmasi ? Ma intereseaza sa scot banii si sa o inchid.
Multumesc! Nu stiam daca se aplica acest aspect si pentru munca peste hotare
Buna ziua!
In vara aceasta vreau sa plec intr-o croaziera pentru a munci timp de doua luni intr-un program destinat studentilor. Eu beneficiez si de pensie de urmas din partea tatalui meu decedat. Intrebarea este: daca plec in croaziera fiind vorba de un salariu de peste 1500 de euro exista posibilitatea sa pierd pensia ?
Buna ziua! Am o intrebare legata de partajul in care eu , sora mea si unchiul meu ne aflam. In acest moment unchiul meu a facut recurs la Curtea de Apel Pitesti in vederea schimbarii deciziei data de judecatoria de la Campulung si de recalcularea taxei de timbru. Partajul consta in impartirea mai multor terenuri si imobile mostenite de la bunicii mei. Pe portalul Curtii de Apel scrie , citez, "Respinge cererea de reexameniare taxa judiciara de timbru. Mentine taxa de timbru stabilita.Fara cale de atac. Pronuntata la (data respectiva) cu punerea solutiei la dispozitia partilor prin grefa instantei." Ce inseamna "punerea solutiei la dispozitia partilor prin grefa instantei.". Sora mea ne reprezinta pe amandoua si nu are experienta in domeniu. Vom fi anuntate prin posta prin intermediul unor hartii sau trebuie sa mearga sora mea la curtea de apel pentru a se interesa cand va avea loc procesul?Multumesc!