Bună ziua! Scriu aici pentru a primi lămuriri în privința indemnizației de creștere copil. Pe scurt: primul copil are 2 ani și o lună, iar al doilea are 7 luni. Prima indemnizație am luat-o întreaga până în luna aprilie (1 an și 10 luni ale primului copil)plus stimulent de suprapunere, iar ultimele două indemnizații am luat mai puțin cu câte 300 de lei/luna. Am discutat mai devreme cu o doamna la Agenția de plăți și mi-a spus ca prima indemnizație a încetat în luna mai, când a început brusc a doua fiindcă nu s-au depus acte pentru “lunile tatălui”, cu toate ca am întrebat acest lucru când am depus actele pentru a doua indemnizație, ni s-a spus ca nu e cazul sa isi ia tatăl ultimele două luni fiindcă se suprapun concediile. Bun, asta am înțeles ca nu ne-a îndrumat nimeni corect si am pierdut “lunile tatălui”, dar ce se am luat ultimele două luni mai puțini bani? Am decizia de aprobare a celui de-al doilea concediu in fata și e trecuta o suma mai mare. Cu cine pot discuta pentru a ma lămuri și pe mine și mai ales, ce demers pot face in cazul in care mi s-a greșit suma virata in cont? Cu lunile tatălui mai putem face ceva? Multumesc!
Am comandat anul acesta de black Friday un uscator de rufe de pe o platformă on-line foarte cunoscută (însă vândută și livrat de alt partener). Uscătorul nu a funcționat din prima, se prelungea ciclul de uscare când mai rămâneau 2 minute cu încă 12 și tot așa, iar la final rufele erau tot ude. Am contactat vânzătorul în scris, am specificat toate aceste lucruri și am cerut înlocuirea produsului sau repararea lui, nu am primit niciun răspuns. Vânzând ca trece timpul, returnat produsul exact așa cum mi-a fost livrat și am cerut banii înapoi, dar vânzătorul a refuzat returul. Iată, m-am văzut și fără bani și fără produs (care de altfel nici nu era funcțional), iar acest vânzător nu este de găsit (nu telefon, nu e-mail, nimic). Mai țin să precizez faptul ca, din nefericire, soțul a returnat și factura care era trimisă în pachet (cred, pt ca nu am văzut-o).
Am comandat anul acesta de black Friday un uscator de rufe de pe o platformă on-line foarte cunoscută (însă vândută și livrat de alt partener). Uscătorul nu a funcționat din prima, se prelungea ciclul de uscare când mai rămâneau 2 minute cu încă 12 și tot așa, iar la final rufele erau tot ude. Am contactat vânzătorul în scris, am specificat toate aceste lucruri și am cerut înlocuirea produsului sau repararea lui, nu am primit niciun răspuns. Vânzând ca trece timpul, returnat produsul exact așa cum mi-a fost livrat și am cerut banii înapoi, dar vânzătorul a refuzat returul. Iată, m-am văzut și fără bani și fără produs (care de altfel nici nu era funcțional), iar acest vânzător nu este de găsit (nu telefon, nu e-mail, nimic). Mai țin să precizez faptul ca, din nefericire, soțul a returnat și factura care era trimisă în pachet (cred, pt ca nu am văzut-o).