avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 627 soluții astăzi
Forum Activitate vevex

Activitate vevex

Multumesc pentru raspunsuri!
Poate nu am reusit eu sa explic clar. Este vorba de o degradare din functie: fiind sef serviciu, este clar ca prin reorganizarea acestui serviciu, voi avea o functie mai mica, eventual sef birou, poate nici atat, pentru ca el nu va mai intruni conditiile de a functiona ca un serviciu, cu numai 2-3 oameni in subordine. Practic acesta este scopul "reorganizarii" si miza ei.
Banuiam ca acesta va fi raspunsul, totusi speram ca ar putea exista situatii in care sa pot bloca aceasta initiativa.
Sunt intr-o situatie foarte delicata si din aceasta cauza am nevoie de niste sfaturi avizate. De ceva ani de zile conduc un compartiment, un serviciu, mai exact. El, din motive subiective, va fi desfiintat printr-o noua organigrama. Mai exact toate birourile din subordine sunt cedate altor servicii din institutie sub motivul "eficientizarii" activitatii. Din vechiul serviciu va ramane doar un compartiment amarat. Motivul este altul, bineinteles: inlaturarea persoanelor incomode.

Cum pot sa evit acest lucru? Ce sustinere legala pot sa am si pe ce baza pot sa contest o astfel de hotarare? Ce as putea sa invoc in sprijinul mentinerii serviciului respectiv?

Multumesc!
Fac parte din personalul contractual.

Cu scuzele de rigoare, pentru ca voi mai insista asupra acestui subiect...

Am inteles ca e obligatoriu sa am aceste probe, insa in afara de propria mea lucrarea care este intentionat subevaluata, cum as putea altfel sa dovedesc? Nu intreb ca sa "incurc" lucrurile, ci doar pentru ca, intr-adevar, nu stiu ce as putea face. Ce fel de probe ar putea fi valabile sau convingatoare, suficiente.

Din pacate, lucrarea, pentru un specialist impartial, ar trebui sa spuna mult mai multe, dar in cazul unei instante, cum ar reusi ea (lucrarea) sa convinga? E posibil asa ceva?

Va multumesc pentru amabilitate.
Buna ziua!
Sunt intr-o situatie similara celei prezentate mai sus. Am participat la un concurs de promovare fiind cinci candidati pe trei posturi.
Vreau sa va intreb, in cazul in care consider ca comisia nu a fost impartiala si obiectiva, cum trebuie sa procedez, care ar fi baza legala de contestare. Cum pot dovedi ca aceasta comisie nu a efectuat o evaluare corecta a lucrarilor depuse?

Daca comisia de re-evaluare mi-ar da dreptate, ce se va intampla cu rezultatele concursului deja petrecut? Daca nu imi da dreptate ce ar trebui sa fac mai departe? Fiind vorba de o lucrare de specialitate cum va putea instanta sa se pronunte asupra corectitudinii evaluarii?

Eu nu am probe, insa stiu ca au existat interese ca sa nu promovez in cadrul acestui concurs. Presedintele comisiei este o persoana cu care am avut de-a lungul timpului divergente de opinii.

Mentionez ca nu am trecut printr-o situatie asemanatoare niciodata si, prin urmare, nu am nicio experienta in acest sens.

Va multumesc!