avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 640 soluții astăzi
Forum Activitate f3g4zuzu

Activitate f3g4zuzu

Buna ziua!
Se da o casa construita in 2004 cu autorizatie, proces verbal de receptie a lucrarilor s.a. Problema este ca la constructie nu s-a tinut cont de planul de amplasament si casa este pozitionata cu 7 metri mai intr-o parte decat in acte. S-a facut aceasta abatere pentru ca terenul are o deschidere mai mare la un capat si casa se incadra mai bine. Probleme cu vecinii nu sunt pentru ca s-a lasat suficienta distanta pana la hotar. Acum se doreste intocmirea cadastrului intabularea insa cadastristul, dupa masuratori spune ca o sa fie respins dosarul. Ce se mai poate/trebuie sa se faca acum? Multumesc frumos!
Buna ziua! Eu sunt medic. O prietena doreste sa-mi lase prin testament bunurile ei. Este si pacienta mea. Mai are alte rude frati si parinti (nu copii). Nu este bolnava grav dar, doreste ca in cazul in care pateste ceva sa lase bunurile cuiva care ar continua aspiratiile ei (un proiect mult dorit). Este valabil un astfel de testament? Stiu ceva ca nu ar fi valabil in cazul preotilor si medicilor. Ce act ar fi bine sa se intocmeasca, cu costuri minime? Multumesc anticipat!
Buna ziua!

Unei bune prietene i-a decedat sotul. Acesta nu a avut copii, parintii lui sunt decedati. Din pacate a murit in urma unui infarct si nu a lasat testament. Acum niste rude indepartate (veri de gradele 2, 3) se intereseaza de succesiune. Au vreun drept acestia? Ce trebuie facut? Va multumesc!