avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 480 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Testament - este posibil ca un pacient sa-i lase ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Testament - este posibil ca un pacient sa-i lase medicului bunurile sale?

Buna ziua! Eu sunt medic. O prietena doreste sa-mi lase prin testament bunurile ei. Este si pacienta mea. Mai are alte rude frati si parinti (nu copii). Nu este bolnava grav dar, doreste ca in cazul in care pateste ceva sa lase bunurile cuiva care ar continua aspiratiile ei (un proiect mult dorit). Este valabil un astfel de testament? Stiu ceva ca nu ar fi valabil in cazul preotilor si medicilor. Ce act ar fi bine sa se intocmeasca, cu costuri minime? Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Raoul_mw , utilizator 21:11, 5 Aprilie 2013
nimic nu se poate face si sa nu poata fi atacat, avand in vedere ca are rezervatari-parintii, mai are si frati si va este si pacienta. poate incheia orice act dar sunt riscuri enorme de a fi atacat
Tot testamentul este cea mai ieftina varianta. Puteti face in asa fel incat sa nu mai fie pacienta dvs, altfel va incadrati in incapacitatile speciale prevazute la art.990, daca prietena dvs decedeaza din cauza bolii pentru care dvs o tratati.
Ca sa demonstrati ca nu mai este pacienta dvs faceti scrisoare medicala catrre alt coleg cu aceeasi specialitate ca dvs solicitandu i sa o ia dansul sub observatie si tratament. Daca suneti medic de familie sa se mute la alt doctor..etc

Parintii sunt rezervatari insa si pot cere reductiunea testamentului autenctic, fratii nu!
Ultima modificare: Vineri, 5 Aprilie 2013
ContSters250994, utilizator
Cel mai sigur este un act de vanzare-cumparare bine facut! Este mai costisitor dar... merita.