avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 805 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Admitere Barou 2010
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Admitere Barou 2010

Salutare tuturor celor care posteaza si participa cu idei si sfaturi la Subiectul Admitere Barou 2010, cred ca este o idee excelenta de a activa in Cadrul acestui Forum deoarece ceea ce se face aici este ceva Incredibil. Solidaritatea, Informatiile si Forta Creatoare care caracterizeaza aceasta dezbatere este demna de luat in seama si pot sa spun ca m-a ajutat nespus de mult din punct de vedere MOTIVATIONAL. Ma numesc Paul Nicolae Dobos si sunt student in anul IV la Facultatea de drept si administratie publica din cadrul Universitatii Spiru Haret si ca si voi ma pregatesc pentru admiterea in Barou . Am gasit acest Forum abia acum o luna si pana atunci am fost in ceata in ce priveste cartile necesare pentru admitere ,dar de atunci am inceput si eu pregatirea in mod profesionist. Am si eu o intrebare pentru voi: Oare 4 luni de zile imi vor fi de ajuns pentru a cuprinde toata materia si a face fata cu succes la examen???Astept raspunsurile voastre.
Cel mai recent răspuns: neenah , utilizator 12:58, 21 Iunie 2010
Sunt suficiente cele patru luni, dar doar daca in sesiuni ai fost constiincios si te-ai pregatit pentru examene. Ce nu ai invatat in facultate si citesti pentru prima data e Legea 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, Statutul profesiei de avocat si Codul deontologic. Oricum, eu spun ca ai sa reusesti sa te pregatesti si o sa fie bine. Multa bafta iti doresc!
Buna,