avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 935 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... cu titlu informativ: student la Academia de Politie - ...
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

cu titlu informativ: student la Academia de Politie - pot da examen la INM la finalizarea cursurilor?

sunt un biet student in anul lll la Acad de Pol si m ar batea un gand asa sa dau ,sa incerc la INM,asta bineinteles dupa ce imi voi termina studiile....oare faptul k in cadrul Acad studiez materiile la care se da exam la INM ma va ajuta in vreun fel anume,sau tot invatatul ala riguros e baza?
Cel mai recent răspuns: Rodica Ciolca , Consultant resurse umane 15:55, 2 August 2010
Ajuta si faptul ca aveti materia proaspata, dar trebuie repetat mai in detaliu.
Dar stiti ca daca luati examenul si renuntati la postul pe care vi-l ofera Academia, trebuie sa platiti scolarizarea, care este aprox. 10.000 euro?

Cititi regulamentul Academiei.
Succes!
Orice cunostiinte in plus ajuta, dar la INM sunt cerinte mai mari si va trebui sa studiati dupa bibliografia indicata acolo. Examenul se desfasoara dupa anumite reguli. Problema este ca aveti contract cu MAI si dupa absolvirea cursurilor Academiei de Politie si obtinerea licentei trebuie sa va desfasurati activitatea cativa ani in cadrul MAI conform contractului pe care l-ati semnat. Daca renuntati va trebui sa platiti cheltuieli de scolarizare, dupa cum s-a subliniat si in mesajul de mai sus.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inscriere sng? nicole27 nicole27 Buna seara! Am ctv nelamuriri daca poate cnv. sa ma ajute...Eu am terminat fac. de geografie, ma pot inscrie la SNG? si daca da cum se procedeaza? ar trebui pe ... (vezi toată discuția)
Admitere inm gangan gangan Va rog, pe cei care ati trecut sau treceti zilele acestea, prin febra examenelor la INM, care sunt cerintele admiterii dosarului de inscriere. Este o problema ... (vezi toată discuția)