Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua.
Nu vreau sa plictisesc pe nimeni si o sa expun pe scurt situatia in care ma aflu.
"La sfarsitul lunii trecute (07.2010) am incheiat un cotract de vanzare-cumparare pentru un imobil, proprietate personala. Mentionez ca nu locuiam acolo, fiind un apartament mostenit si a fost inchiriat. Totul a decurs OK pana in momentul intelegerii pentru eliberarea apartamentului, adica ridicarea mobilei si a bunurilor personale. Am incheiat un acord verbal, prin care ni se permitea in decurs de o luna sa facem acest lucru. In acest moment, actualul proprietar nu ne dea voie sa luam aceste bunuri".
Cum putem proceda pentru recuperare? Ce demersuri ar trebui efectuate?
In opinia mea ar trebui sa ii notificati in scris intentia de a lua aceste bunuri, comunicandu-i data si ora cand intentionati sa faceti acest lucru. In felul acesta este pus in intarziere, iar in cazul in care veti ajunge la un proces puteti sa solicitati si o suma pentru lipsa de folosinta a bunurilor respective.