Intre cele doua subiecte, una societate comerciala si cealalta institutie publica, a existat un contract de achizitie publica, dupa terminarea acestuia au urmat lucrari executate pe baza de comanda, ulterioare contractului de achizitie publica. Astfel, poate fi angajata raspunderea institutiei careia i-au fost executate lucrari pe baza de comanda? Aceasta se apara invocand lipsa unui contract in baza caruia i-ar putea fi angajata raspunderea.
daca exista o comanda din partea beneficiarului, s-a emis si s-a primit factura de catre beneficiar si s-a incheiat proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor nu ar trebui sa fie prea greu sa va recuperati banii, intrucat aceste documente fac dovada existentei unei intelegeri (contract) intre cele doua parti
daca achizitia s-a facut cu incalcarea dispozitiilor OUG 34/2006, daca se dovedeste ca ati avut cunostinta despre aceasta incalcare, se poate invoca reaua-credinta in executarea contractului si nu cred ca mai puteti recupera contravaloarea lucrarilor efectuate (contractul fiind incheiat cu nerespectarea prevederilor legale privind achizitiile publice)
Multumesc foarte mult. Cred ca s-a inteles corect; institutia publica - autoritate contractanta a lansat comanda pentru lucrari suplimentare, ce au mai aparut a fi necesare dupa finalizarea contractului de achizitie publica si care nu fusesera prevazute initial in caietul de sarcini.