avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 501 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Cărţi. Interesante, de ... Un pic de ajutor... va rog frumos: recomandare carti ...
Discuție deschisă în Cărţi. Interesante, de recomandat, topuri...

Un pic de ajutor... va rog frumos: recomandare carti de drept

Buna , Sunt student in anul 1 la drept .Din pacate nu toti profesorii isi dau interesul sa ne indrume sa cumparam carti bune pentru a invata.Obisnuiesc sa isi vanda ei cartile si atat.

De une si intrebarea mea.

Imi puteti recomanda cateva titluri de carti (+ autor ) va rog frumos?

Am sa scriu mai jos cursurile pe care le fac. Va multumesc .

Drept Civil.
Informatica Juridica ECDL
Drept Constitutional
Sociologie Juridica
Teoria Generala a Dreptului
Drept Roman
Cel mai recent răspuns: liviupara , utilizator 13:12, 17 Septembrie 2011
Gh.Beleiu - DREPT CIVIL ROMAN - Introducere in dreptul civil - Subiectele dreptului civil - Editia a XI-a revazuta si adaugita

I.Muraru, Elena Simina Tanasescu - Drept constitutional si institutii politice. Editia 13.Volumul I si II,

E.Molct - Drept privat roman - editie revazuta si adaugita,2010
Multumesc frumos.
Astept si pentru celelalte Cursuri.
Dumitru Mazilu-Tratat de teoria generala a dreptului
Artur Mihaila-Sociologia dreptului
Drept civil roman. Introducere in dreptul civil. Subiectele dreptului civil - Gheorghe Beleiu
[ link extern ]

Drept privat roman - Emil Molcut
[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recomandare carte sau tratat RotaruRazvan RotaruRazvan Buna ziua, Sunt student in anul 1 la Facultatea de Drept a Universitatii din Bucuresti. Fiind pasionat de drept civil, as dori sa imi cumpar un tratat care ... (vezi toată discuția)
Ce carte ar fi mai indicata? bambucu bambucu Ca si voi ma pregatesc ...pentru examenul de intrare in barou..momentan am facut rost de sintezele de la editura Nomina lex, Editia 2010..sper sa imi fie de ... (vezi toată discuția)