avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 114 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Cum scap de e-mail-uri inselatoare?
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Cum scap de e-mail-uri inselatoare?

Nu stiu daca exista vre-o sectiune pentru asa ceva dar va rog sa ma scuzati si sa ma ajutati intr-un fel .
Zilnic primesc niste e-mail-uri precum urmatorul :
Good Day To You,

Though i have not considered this medium to be the best manner to have approached you on this issue being that the Internet has been greatly abused over the recent years and is very unsecured for informations of vital importance. I have decided to take the chance seeing that no other means could have been faster and more efficient than the E-mail.

I am Adam Atkinson, Staff of Ulster Bank (London).I am contacting you concerning a deceased customer and an investment he placed under our banks management four years ago to the tune of Fifty million united states dollars($50,000,000,00).I would respectfully request that you keep the contents of this mail confidential and respect the integrity of the information you come by as a result of this mail.I have been incharge of this department for six years and to best of my knowledge,i have discharged my duty with equity.

In the process of review of the financial report by my department, I discovered that both of you have a similar last name, hence I contacted you so that I can give you further briefing on my intention and how to disburse the funds and estate he left behind.
My proposal; you share the same surname With our late client; I am prepared to place you in a position to instruct The security Firm to release the deposit to you as the closest surviving relation.Upon receipt of the deposit,I am prepared to share the money with you in half. That is:I will simply nominate you as the next of kin and have them release the deposit to you. We share the proceeds 50/50.

I ask that you do not destroy my chance, if you will not work with me let me know and let me move on with my life but do not destroy me. I am a family man and this is an opportunity to provide them with new opportunities. There is a reward for this project and it is a task well worth undertaking.
I guarantee that this will be executed under a legitimate arrangement that will protect you and I from any breach of the law.

I will most welcome your prompt response via Email as that would enable us to start something immediately.

Sincerely,
Adam Atkinson

Stiu ca sunt niste infractori precum cei cu cardurile bancare folosite in strainatate si mai nou si la noi in tara , as dori un sfat sa stiu cum pot sa nu mai primesc astfel de e-mail-uri sau ce ar trebui sa fac .
Inca odata scuzele de rigoare si va multumesc anticipat .

Cel mai recent răspuns: Blu37 , utilizator 15:35, 12 Noiembrie 2010
cred ca mai toti primim astfel de e-mailuri, nu le luati in seama. poate renuntati la contul de pe yahoo si faceti unul pe g-mail, e mai sigur, mai putin spam
Declarati-l spam!
V-ati pricopsit cu acest gen de emailuri pentru ca ati vizitat anumite site-uri unde v-ati facut conturi cu adresa dv. de email si care a intrat in baza lor de date si folosita ulterior de aceste site-uri sau de clientii lor contra cost pentru publicitate si promovare diversa

Pe viitor fiti atent pe unde va dati adresa de email! :)
Ultima modificare: Joi, 11 Noiembrie 2010
elga50, moderator
Va multumesc pentru sfat .
Sau ati primit scrisori in lant si ati trimis mai departe. Aceste mesaje nu fac altceva decat sa stranga adresa valide de email si sa va umple apoi inboxul de reclame nesolicitate sau de astfel de mesaje...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nu mai primesc email de la avocatnet Adriantot Adriantot La multi ani! De cateva saptamani nu mai primesc emailuri de la avocatnet. Nu stiu cauza si nu gasesc rezolvarea. Poate ma ajutati. Multumesc! (vezi toată discuția)
Am si eu o propunere - mail-uri de la avocatnet clase74 clase74 ce-ar fi daca ati grupa toate informatiile din cursul unei zile ( de fapt toate mail-urile) intr-unul singur, maxim 2 ( dimineata si seara, de exemplu) si nu ... (vezi toată discuția)
Raportare spam/dezabonare irinavasiliu irinavasiliu Buna ziua, In data de 30 iunie a fost a doua oara cand am primit de la Avocatnet e-mail in care am fost anuntata ca am fost dezabonata de la newsletter si ... (vezi toată discuția)