avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 425 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatia pentru crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatia pentru crestere copil

Vreau sa va adresez si eu o intrebare:sunt studenta in anul IV la o universitate de stat si urmeaza sa nasc pe data de 5 iulie iar sustinerea licentei este intre3-8 iulie!Daca nu ajung sa dau licenta beneficiez de indemnizatia de la stat?Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 14:03, 14 Decembrie 2010
atata timp cat ramane in vigoare legea Legea nr. 240/2009 pentru completarea alin. (2) al art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 148/2005 privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 403, din 15 iunie 2009.
Articol unic. — Alineatul (2) al articolului 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 148/2005 privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.008 din 14 noiembrie 2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 7/2007, cu modificarile ulterioare, se completeaza dupa cum urmeaza:

— Dupa litera l) se introduce o noua litera, litera m), cu urmatorul cuprins:

„m) urmeaza cursurile de zi ale invatamantului preuniversitar si universitar, organizat potrivit legii, frecventate fara intrerupere. Sunt exceptate de la aceasta obligatie persoanele care au intrerupt cursurile din motive medicale.”
fiind studenta la data respectiva,beneficiati.
Verificat-va adresa de e-mail!
V-am trimis legislatia necesara.
Ultima modificare: Marți, 14 Decembrie 2010
Valeriu TUDOR, Consultant resurse umane

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură