avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 615 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale SRL si/sau cabinet medical individual
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

SRL si/sau cabinet medical individual

Buna ziua. Numele meu este Marius, sunt medic veterinar, nou pe acest forum si sunt in urmatoarea situatie: sunt asociat unic la un SRL cu cod CAEN 7500 activitati veterinare si am deschis o farmacie veterinara. De asemenea sunt inscris in Colegiul Medicilor Veterinari din Romania (cu atestat de libera practica,etc.) si vreau sa fac un contract de prestari servicii cu o ferma de animale (fermele nu au voie sa aiba angajati medici veterinari). Intrebarea mea este: pot sa fac acest contract infiintand un cabinet individual medic veterinar? Adica pot sa raman in continuare asociat unic la societatea comerciala dar sa am si cabinet individual? Sau trebuie sa aleg intre cele doua?
Cel mai recent răspuns: ELLABV , utilizator 14:56, 10 Ianuarie 2011
nu faceti confuzie intre PFA si profesie liberala o persoana poate avea LEGITIMATIE de libera practica si sa desfasoarea activitati de profesie liberala primeste de la Finante CERTIFICAT de inregistrarea fiscala (si tine contabilitate ca si un PFA cred ca de aici vine confuzia) , tot aceiasi persoana poate sa aiba si PFA/I.I./I.F in vederea de desfasurari de activitati comerciale pentru persoane juridice si fizice si la fel de BINE poate sa aiba si SRL, S.A. , ONG.

NOROC!