avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 764 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Lichiditatea generala
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Lichiditatea generala

Ciao, sono una collega italiana e mi serve qualche informazione---#-o
dove posso trovere qualche sentenza, decisione, parere riguardo i criteri di aggiudicazione di appalti pubblici??
in particolare, ci sono sentenze sul criterio della liquidità generale stabilito nella documentazione del bando di gara??
Grazie a chi mi risponde, ciao da Roma
Cel mai recent răspuns: roma.74 , utilizator 15:26, 28 Martie 2008
:-/ cred ca puteti scri si in limba romana .. .... nu numai in limba italiana ..... uitati-va la titlul topicului deschis ....:)
:(( perdonatemi, ma non so scrivere in romeno.. ho imparato solo a leggere e mi aiuto con il vocabolario..

am nevoie de sentinte sau decizii ce privesc lichiditatea generala ca si criteriu de demonstrare a capacitatii economici a unui partecipant al procedurii de atribuire a contractului de achisitie publica de lucru.
UNDE POT SA CAUT???????

grazie e ciaoooooo

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Oug 34/2006 - contestatie in contencios administrativ Stefanescu-Goanga & Asociatii Stefanescu-Goanga & Asociatii Are cineva experienta cu contestatia in instanta prevazuta de art. 286 alin. 3 din OUG 34/2006? In speta, cf. art. 286 alin. 3, dupa incheierea contractului ... (vezi toată discuția)
Targa rumena residenceantonio residenceantonio buon giorno sono un italiano pensionato residente in Romania ho un auto targata rumeno,visti il nuovo decreto legge in italia sulla circolazione delle auto con ... (vezi toată discuția)
Modalitati de dobindirea a cetateniei italiane a copilului in virsta de 9 ani nascut pe teritoriul italiei gigi76bigi gigi76bigi Dobindirea cetateniei Italiane a copilului in virsta de 9 ani nascut in Italia cu parinti Romani rezidenti de 12 ani in Italia. As dori sa stiu daca in urma ... (vezi toată discuția)