avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 675 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... protectia muncii in cadrul unui cabinet medical ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

protectia muncii in cadrul unui cabinet medical individual

sunt medic, am cmi, contract de prestari servicii cu un asistent medical, pfa, trebuie sa-i fac protectia muncii? din cate am inteles eu citind legea 319/2006, nu.
Cel mai recent răspuns: sinziana2 , utilizator 21:52, 15 Februarie 2011
sinziana2 a scris:

sunt medic, am cmi, contract de prestari servicii cu un asistent medical, pfa, trebuie sa-i fac protectia muncii? din cate am inteles eu citind legea 319/2006, nu.


Legea 319/2006
Art. 20. - (1)Angajatorul trebuie sa asigure conditii pentru ca fiecare lucrator sa primeasca o instruire suficienta si adecvata in domeniul securitatii si sanatatii in munca, in special sub forma de informatii si instructiuni de lucru, specifice locului de munca si postului sau:

a) la angajare;

b) la schimbarea locului de munca sau la transfer;

c) la introducerea unui nou echipament de munca sau a unor modificari ale echipamentului existent;

d) la introducerea oricarei noi tehnologii sau proceduri de lucru;

e) la executarea unor lucrari speciale.

(2) Instruirea prevazuta la alin. (1) trebuie sa fie:

a) adaptata evolutiei riscurilor sau aparitiei unor noi riscuri;

b) periodica si ori de cate ori este necesar.

(3) Angajatorul se va asigura ca lucratorii din intreprinderi si/sau unitati din exterior, care desfasoara activitati in intreprinderea si/sau unitatea proprie, au primit instructiuni adecvate referitoare la riscurile legate de securitate si sanatate in munca, pe durata desfasurarii activitatilor.

(4) Reprezentantii lucratorilor cu raspunderi specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca au dreptul la instruire corespunzatoare.