Filtrează articole după
Explicăm Legislația
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

nevalidarea a 5 ani vechime in cartea de munca

Buna ziua!

In primul rand va multumesc ca existati aici si asa putem afla raspunsurile la probleme noastre.
Sunt pensionata medical de 1 an de zile, am 54 de ani. Cartea mea de munca a fost verificata spre calcul acum 1 an ptr pensia medicala, vechime in munca 25 de ani din care 16 ani in grupa a 2 a de munca SI am vazut pe decizia de pensionare ca 5 ani de zile nu au fost validati ( in afara de cei 25 de ani) ptr ca nu au avut viza ITM ( perioada 1993-1998).
Am dat telefoane unde am lucrat ptr a-mi elibera o adeverinta ca-mi este necesara ptr revizuirea pensiei si ma evita ba chiar nu mai raspund nici la telefon. Si-au schimbat in acei 5 ani numele firmei de 3 ori.
Intrebarea mea este , va rog frumos, ce-as putea face in aceasta situatie, sa-mi recuperez acei 5 ani chiar si in situatia ca firmele din acei 5 ani unde am lucrat au fost si inchise.?
Va multumesc din suflet.
Numai bine!
Cel mai recent răspuns: Mariaraf , utilizator 20:18, 24 Martie 2011
Depuneti o sesizare la ITM si solicitati sa va elibereze o adeverinta de vechime pentru perioada respectiva.
Va multumesc.
Va rog,sesizarea la ITM o pot face aici la Bucuresti unde locuiesc acum?...sau numai la ITM -ul unde am lucrat in provincie in acei 5 ani?
Multumesc si-o zi buna!
Sesizarea o depuneti la ITM-ul in a carui raza isi are sediul fostul angajator.
Merci de promptitudinea raspunsului...si cum angajatorul stiu ca "chpritzuiechte" cu directorii de la ITM,( de aia si-a permis sa nu-si plateasca contributiile), din pacate in tara asta , nu mai obtii ce-ti este de drept...si sunt ani ce conteaza.
Merci mult.
Buna ziua!
Din cauza unor probleme, acum am revenit la problema mea cu anii nevalidati pentru pensie.
Eu locuiesc in Bucuresti si firma fostilor angajatori este in Piatra Neamt.