Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
buna. eu am avut un magazin,si am suspendat activitatea de 1 an. contabila imi depunea bilantul pe 0. inteleg ca din iunie,nu se mai poate depune decat online, cu semnatura digitala? pai,asta ce presupune? eu oricum nu mai am activitate,si astept sa treaca cei 3 ani. nu mai vreau sa investesc nici un ban,in ceva mort...multumesc
Pai ati intrebat de bilant, si acesta se poate depune cu semnatura normala.
Din 01.07.2011 intradevar va trebui semnatura digitala pentru declaratii. Bilantul inca nu s-a precizat daca se v-a depune online cu semnatura electronica incepand cu acesta data.
tot nu inteleg... si cum o sa fie acea semnatura electronica? sincer eu nu mai sint interesat sa reiau activitatea,si nici sa mai dau bani degeaba. nu mai depun deloc,si poate o sa se radieze automat,eu din pensia de 540 lei,nu mai pot investi in ceva mort
~ Conținut șters la cerere ~
Alte discuții în legătură
Semnatura digitala
bandi2
eu amsusendat activitatea acum 1 an,vreau sa fac derogarea aceea,nu sint dator la finante,vreau sa intreb,dupa aceea se mai depun declaratii pe 0? sau doar ... (vezi toată discuția)
Radiere firma
bandi2
buna.tot nu sint lamurit... am suspendat activitatea firmei,(magazin),si nu mai doresc sa mai investesc ptr radiere... si nici nu pot, ca la anul plec in ... (vezi toată discuția)
Radiere firma
bandi2
buna, vreau sa intreb,am suspendat activitatea la magazin,acum 5 luni...si nu mai vreau sa deschid niciodata... contabila depune bilantul pe 0 cind trebuie... ... (vezi toată discuția)
Declarație 406 presupune raportarea la Fisc a tuturor datelor din contabilitatea unei firme (încasările și plățile, produsele aflate în stoc, taxele plătite, înregistrările contabile etc.) într-un mod standardizat, care trebuie să respecte întocmai schema tehnică impusă de autoritatea fiscală.
Cursul practic oferit de avocatnet.ro va cartografia noul sistem SAF-T, fiind gândit ca un instrument de orientare în care vom analiza aplicat,timp de 8 ore, noul sistem de raportare, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum se identifică și se raportează informațiile cerute de Fisc prin declarația 406.