avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 616 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie alimentara

Doresc sa stiu daca mai am dreptul sa primesc pensia alimentara de la tatal meu, mentionez ca sunt studenta (22 ani) singurul venit propriu fiind indemnizatia de crestere copil care expira in septembrie anul acesta,dar m-am casatorit am si un copil iar sotul meu este salariat .
Multumesc ,
Cel mai recent răspuns: dong_yi , utilizator 12:37, 30 Martie 2011
Nu prea cred deoarece sunteti casatorita... Doar sa discutati cu tatal D-voastra sa va acorde un sprijin material, pantru ca sangele apa nu se face. Te va intelege ca ai nevoie de ajutorul lui..:((
in nici un caz nu voi discuta cu el...pentru ca nu am ce si cu cine. Tatal meu este un om care in momentul de fata este in partaj de bunuri comune cu mama mea si un om care nu stie decat sa minta si iar sa minta, ajungand pana la punctul in care se lauda ca mi-ar fi platit mie pensie alimentara toata viata, pana la implinirea varstei de 18 ani.
Asta in conditiile in care mi-a platit vreo 2-3 ani cand eram foarte mica....si apoi mi-a mai platit cate 150 lei pe luna din 2002 pana in 2006. Si acum se bate cu pumnul in piept ca a facut si a tot facut pentru mine...in conditiile in care in 2008 in decembrie, in plina iarna m-a dat afara din casa.
Acesta este motivul pentru care incerc sa gasesc o modalitate de a-i solicita pensie alimentara.
Va multumesc oricum pentru raspuns.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie alimentara dong_yi dong_yi Buna ziua, Am 22 de ani si sunt studenta la facultate la invatamant cu frecventa redusa. Pana la varsta de 18 ani am beneficiat de pensie alimentara de la ... (vezi toată discuția)