Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Detin un magazin online cu imbracaminte si incaltamminte. Noi punem la dispozitie toate informatiile necesare(dimensiuni, material, calitate) Inclusiv pentru incaltaminte avem marimi reprezentate de centimetrii talpii interioare.In momentul de fata o doamna a cumparat o pereche de pantofi si afirma ca este diferenta de 1cm fata de ce avem noi pe site.I-am spus sa returneze produsul, constatam diferenta, iar in cazul in care nu exista , banii ii vor fi inapoiati pe contul de pe site pt a achizitiona altceva.A spus ca nu doreste altceva de pe site.Cum putem proceda sa nu intervina OPC-ul ? Doamna respectiva vrea sa-i returneze pentru ca pur si simplu nu-i plac. Va rog sa-mi raspundeti ! Multumesc .
„În cazul magazinelor online se aplică O.G. 130/2000, republicată. Conform acesteia, consumatorii au dreptul de a denunţa unilateral contractul în termen de zece zile lucrătoare de la data primirii produselor, fără penalităţi şi fără a invoca vreun motiv“.