avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 144 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii adaugarea vechimii in salariu
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

adaugarea vechimii in salariu

Sunt angajat ca Operator Calculator si lucrez ca Tehnoredactor la un ziar local.
Am salariul de 600 impozitabili. Acest salariu se calculeaza in felul urmator la mine la ziar.
Salariul minim 500 lei
+
diploma de operator calculator (calificati = 1,2)
=
600 lei

Intrbarea mea vine in legatira cu vechimea mea din cartea de munca. De 3-4 luni am depasit 3 ani de vechime in cartea de munca. Acesta cum se plateste? Eu stiu +5% la salariu, in cazul meu. Nu mi se plateste si mi se spuen ca e inclus in salariu deja. Eu nu cred asta.

Atunci imi vine 600 + 5% = 630 lei? asa trebuie sa fie pentru mine?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:15, 14 Iulie 2008
Potrivit CCMN, sporul de vechime poate fi introdus in salariul de baza. Sporul este acordat numai la locurile de muncă unde acestea nu sunt cuprinse în salariul de bază. Prin urmare, el trebuie specificat in contractul individual de munca daca este sau nu inclus in salariul de baza.
Din cuprinsul contractului individual de muncă al dvs trebuie sa rezulte sporul de vechime cuvenit dvs, in caz contrar acesta este presupus ca este acordat la salariul de baza.

Puteti face o sesizare catre ITM sau sa introduceti o actiune in instanta.
Corect calculul dvs in ceea ce priveste aplicarea sporului de vechime la salariul de baza.
Ultima modificare: Sâmbătă, 12 Iulie 2008
Cornel Vasile, Consilier juridic
imi puteti scrie care e legea care specifica ca este obligatorie plata vechimi?
Contractul colectiv de munca unic la nivel national pe anii 2007-2010.
De asemenea, pentru salariatii din sistemul bugetar exista acte normative speciale care prevad acest lucru.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură