avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 384 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... nimanui nu ii pasa
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

nimanui nu ii pasa

din data de 1 august 2008 firma la care am fost angaj ata in 7decembrie 2006 pe baza legi angajarii persoanelor peste 45 ani s a inchis nu ne-a anuntat nimeni oficial `.pe 23 iulie 2008 am informat administratorul ca sunt in concediu medical iar el mi-aspus prin telefon ca firma se inchide de la 1 august . de atunci nu ma mai anuntat nim,eni nimic,si au trecut 26 de zile si mi-e teama sa nu cumva sa nu mai primesc ajutorul de somaj..sfatuiti-ma ,ce sa fac sa nu raman fara somaj . administratorului nu-i pasa iar patronul este cetatean american locuind in s.u.a .va multumesc din suflet ca existati si ne ajutati cand avem nevoie
Cel mai recent răspuns: Diana Persa , Avocat 10:46, 27 August 2008
Doamna ,dumneavoastra aveti un contract de munca,firma este obligata sa-l respecte, in caz contrar ii veti da in judecata si firma va fi obligata sa va plateasca conform contractului . Eu va sfatuiesc sa mergeti mai intii la inspectoratul teritoral de munca ,aici veti gasi rezolvarea problemei dumneavoastra.
Luati mai intai legatura cu administratorul societatii si vedeti ce zice. Apoi mergeti la Inspectoratul Teritorial de Munca si luati legatura cu inspectorul care se ocupa de societatea respectiva pentru a va ridica carnetul de munca.
Salariatii concediati pentru motive care nu tin de persoana lor beneficiaza de masuri active de combatere a somajului si pot beneficia de compensatii in conditiile prevazute de lege si de contractul colectiv de munca aplicabil.
De asemenea, luati legatura si cu AJOFM.