avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 198 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Actele necesare pentru a deschide o firma ce se va ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Actele necesare pentru a deschide o firma ce se va ocupa de locuri joaca pentru copii

Imi poate spune si mie cineva ce acte imi trebuie pentru a deschide un loc de joaca pentru copii cu bouncere, casute, loc de organizat zile de nastere. Va rog mult de tot! Multumesc!
Cel mai recent răspuns: DanaVoicu29 , utilizator 08:33, 12 Martie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Deschiderea firmei se realizeaza la Oficiul Registrului Comertului iar actele necesare le gasiti aici

www.avocatnet.ro/content/con...

Va redau etapele si locurile unde trebuie sa ajungeti:

I. Registrul comertului:
1. Cererea de înregistrare (original);
2. Dovada verificării disponibilităţii şi rezervării firmei (original);
3. Dacă este cazul, acordul pentru utilizarea denumirii, prevăzut de art. 39 din Legea nr. 26/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (original);
4. Dovada verificării calităţii de asociat unic într-o singură societate cu răspundere limitată sau dovada verificării privind îndeplinirea condiţiei ca societatea cu răspundere limitată cu asociat unic să nu fie asociat unic în altă societate cu răspundere limitată (original);
5. Actul constitutiv (original);
6. Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social, înregistrat la administraţia financiară în circumscripţia căreia se situează imobilul cu destinaţie de sediu social; (contract de comodat sau de inchiriere)
7. Certificatul emis de administraţia financiară competentă, care certifică faptul că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document ce atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit;
8. Declaraţia pe propria răspundere în formă autentică privind respectarea condiţiilor referitoare la sediul social, în cazul în care, din certificatul emis potrivit pct. 7 rezultă că sunt deja înregistrate la administraţia financiară alte documente care atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil cu destinaţie de sediu social;
9. Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip, original);
10. Dovezile privind efectuarea vărsămintelor aporturilor subscrise de asociaţi la capitalul social (copii); (virarea intr-un cont bancar a sumelor ce reprezinta capitalul social, proportional cu participarea fiecarui asociat)
11. Actele privind proprietatea pentru aporturile în natură subscrise şi vărsate la constituire; în cazul în care printre acestea se afla şi imobile, certificatul constatator al sarcinilor de care sunt grevate; - daca este cazul
12. Declaraţiile date pe propria răspundere, după caz, de către fondatori /administratori /cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numită administrator sau cenzor, din care să rezulte că îndeplinesc condiţiile legale pentru deţinerea acestor calităţi (original); - se poate si la notariat si la ORC
13. Actele de identitate ale fondatorilor, administratorilor, cenzorilor sau auditorilor persoane fizice (copie);
14. Specimenele de semnătură ale reprezentanţilor societăţii (original); - se poate si la notariat si la ORC
15. Certificatele de cazier fiscal pentru asociaţii sau reprezentanţii legali ai societăţii comerciale, care au domiciliul/ reşedinţa /sediul în România sau pentru persoanele fizice sau juridice străine, care au această calitate şi sunt înregistrate fiscal în România sau, după caz, declaraţia autentică pe propria răspundere a persoanei fizice cetăţean străin în nume propriu sau ca reprezentant al persoanei juridice străine care nu este înregistrată fiscal în România din care să rezulte că nu are datorii fiscale, în original şi, după caz, traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public;
16. Declaraţia-tip pe propria răspundere semnată de asociaţi sau de administratori din care să rezulte, după caz, că:
- persoana juridică nu desfăşoară, la sediul social sau la sediile secundare, activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani (model 1 - original);
- persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitarveterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii pentru activităţile precizate în declaraţia-tip (model 2 - original).
17. Dacă este cazul:
- actele de înregistrare ale fondatorilor, administratorilor, cenzorilor persoane juridice române (copie certificată) sau străine, original şi traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public);
- hotărârea organului statutar privind participarea la constituirea societăţii a fondatorilor persoane juridice române (copie certificată) sau străine (original şi traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public);
- mandatul pentru persoana abilitată să semneze actul constitutiv în numele şi pe seama fondatorului persoană juridică română (copie certificată) sau străină (original şi traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public);
- certificatul de bonitate a persoanelor juridice nerezidente care participă la constituirea unei societăţi comerciale, emis de o bancă sau de camera de comerţ competentă din ţara de naţionalitate (original şi copie tradusă);
- avizele prealabile prevăzute de legile speciale (copie);
- împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original).
18. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
- taxele de registru;
- tariful de publicare în Monitorul Oficial, Partea a IV-a.

II. Agentia de Administrare Fiscala
1. Cazier fiscal (cerere, CI, 20 lei)
2. Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social, înregistrat la administraţia financiară în circumscripţia căreia se situează imobilul cu destinaţie de sediu social; (contract de comodat sau de inchiriere, actele privind imobilul)
3. Certificatul emis de administraţia financiară competentă, care certifică faptul că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document ce atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit; (contract de comodat sau de inchiriere, actele privind imobilul)

III. Notariat
1. Specimene de semnatura (se poate si la ORC)
2. Declaratia pe propria raspundere ca sunt indeplinite conditiile legale pentru a fi administrator/asociat (se poate si la ORC)
3. Procura sau imputernicire daca delegati pe altcineva intocmeasca toata documentatia.


Detatli mai multe puteti gasi si pe pagina oficiala a ONRC

[ link extern ]

Aveti facilitatea, daca detineti semnatura electronica, sa depuneti si online documentatia.

Codul CAEN care ar fi potrivit pentru obiectul de activitate principal este:
9329 Alte activitati recreative si distractive

Succes si toate cele bune!
Ultima modificare: Vineri, 23 Septembrie 2011
Claudiu Z, Contabil
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Aveti nevoie de autorizatie de la Sanatatea Publica, Aviz de la Insp. Scolar Jud, Acordul de la primărie, trebuie sa notificati Cons. Jud. prin Protectia Copilului.
Protectia consumatorului va poate indruma.
Tot ce trebuie sa stiti, sa aveti in vedere aceleasi norme de igiena si siguranta care se cer la spatiile care au functiuni pentru agrement cu specificatia ca jucariile sa fie verificate periodic si respectate instructiunile de utilizare ale produsului.
Daca veti avea instalatii de joaca trebuie sa aveti persoana acreditata de ISCIR si sa va supuneti autorizarii ISCIR si primariei.
Ce legatura are ISJ-ul cu ce face doamna?!
Si pe mine ma intereseaza acelasi subiect!Sunt la punctul de deschidere a SRL ului si a semnarii contractului de inchiriere pentru spatiul care va fi punctul de lucru.Mentionez ca va fi destinat copiilor mici,care vor veni doar insotiti de parinti la ateliere creative si in weekend petreceri la care asigur doar spatiu si decorul.Ce autorizatii mi ar trebui?Banuiesc ca ISU, sanatate...si mai departe nu mai stiu.Stiti cat dureaza obtinerea lor?Orice informatie legata de subiect ma intereseaza:avize,autorizatii etc.Multumesc anticipat!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Societati comerciale emilvs emilvs ce acte ini trebuiesc pentru a infiinta o societate comerciala? Care este garantia? (vezi toată discuția)
Infiintare persoana juridica mezgageza mezgageza ce am de facut ca sa constitui ca si persoana juridica? sa infiintez o firma? un SRL? (vezi toată discuția)
Magazin outlet nicol_sav nicol_sav Ce acte si bani imi trebuie sa deschid un magazin outlet? (vezi toată discuția)