avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Investigatie frauda facuta de pe o cartela de telefon ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Investigatie frauda facuta de pe o cartela de telefon pierduta

Salutari,

Firma pe care o detin are abonament de grup la Orange si un numar de 13 cartele , una dintre acestea a fost ratacita in urma cu 2-3 luni (noi nu am sesizat decat prea tarziu , cand a venit factura) , cel care a gasit-o a vorbit/incarcat cartele prepay de pe ea in valoare de aproape 2000ron , nu stim despre cine este vorba nu am reusit sa aflam. Avem lista de apeluri pe care a facut-o si dorim sa aflam cine este persoana respectiva si sa-l tragem la raspundere.

Ne poate ajuta cineva va rog cu ceva informatii ? Unde ne putem adresa ? Ma gandesc ca la politie dar nu stiu cum se poate face ? Unde si cum oare fac plangere pentru asa ceva ... ca nu am facut niciodata si nu stiu cum sa procedam.

Oare am nevoie de un avocat inainte ?

Multumesc anticipat
Mircea
Cel mai recent răspuns: annabellaxannabella , utilizator 09:30, 14 Ianuarie 2012
Mergeti prima data la Politie...
situatia trebuie expusa si in fata unui avocat, pentru a manageria mai bine problema dumneavoastra ;)
Asa ma gandeam si eu sa procedez, problema ii ca nu prea stiu avocati in Cluj (nici in alte parti ca de altfel). Pot eventual in prima faza sa zicem sa ma duc la politie , dar nici acolo nu stiu unde sa ma adresez pentru ca mai mult ca sigur ca pe majoritatea de acolo nu ii intereseaza de frauda mea de pe cartela , ar trebui probabil sa ma duc direct la un departament care se ocupa explicit cu asta , investigarea fraudelor ... daca exista asta ceva bineinteles.

Multumesc :)
ai fost la Orange si le-ai spus problema ta ? cei de-acolo sunt obligati sa te ajute ca doar esti clientul lor "asa ar trebui", cred ca ai putea sa ii dai localizare la cartela daca este in telefon(si telefonu pornit) dar cred ca numai cei de la politie te poate indruma mai sus... dar mi se pare ridicol sa nu va dati seama din prima luna(la servici nu exista un raport in care sa tineti evidenta platilor numerelor de telefon.../pe luna)
Orange a spus clar (cu alte cuvinte poate , dar tot la fel de clar) , am vazut ca a fost o frauda , am vazut ca ceva nu a fost in regula , dar nu ne intereseaza , conform contractului ce consumati platiti asa ca ne datorati 2500ron + abon , eventual va putem esalona datoria ceaa ce au si facut datoria datorie ramane ...

Pe de alta parte ii vorba de o factura , noi am vazut cand a venit factura si am inchis da pana nu vezi factura de unde a stii ca cineva o consumat asa mult ... in fine nu are importanta si nu este in topicul subiectului.

Chestia interesanta ca sa vezi cat de "client" si cat mult respect ne poarta Orange a fost ca , contul avea 140euro limita , cand se atingea limita aia contu se bloca pana se confirma o garantie or so ... normal , cand s-a atins acea limita Orange a NU a blocat ci doar a notificat ca s-a depasit limita si CULMEA CULMILOR ghici pe cine a notificat ... nu pe administratorul firmei , nu pe persoana de contact , ci exact pe persoana care facea costul adica Orange a dat telefon la hot si i-a zis ca vezi ca ai depasit si atat ... dupa care au marit limita la 500 ...

deci protectie de frauda 0 , protectie clienti 0 , suntem doar vaci de muls cand prind ocatia ...

salutari
Mircea

Alte discuții în legătură

Blocare cartela sim iulipaul iulipaul am o cartela sim orange si pe data de 17.01.2014 mi-a fost blocata,am fost la un orange shop si mi s-a spus ca e blocata pe motiv de frauda si m-i s-a spus sa ... (vezi toată discuția)
Cum pot rezilia un abonament orange ? C.Razvan1992 C.Razvan1992 Buna ziua, Am si eu o mica problema. Vreau sa va spun ca sunt abonat Orange de peste 10 ani de zile iar in ultimul an, fiind plecat din Romania, am convenit ... (vezi toată discuția)
Blocare sim cosmote de catre o persoana necunoscuta Bogdan88 Bogdan88 Buna ziua. Ieri mi-a fost blocata cartela de Cosmote desi eu nu am solicitat acest lucru. Am sunat la relatii cu clienti sa intreb ce se intampla de nu pot ... (vezi toată discuția)