Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua.
Sunt administratorul unic al unei societati comerciale cu sediul social intr-un judet si punct de lucru (vanzare cu amanuntul) in alt judet unde am contract de chirie. Am un potential cumparator al afacerii derulate la punctul de lucru (vrea sa cumpere tot: marfa, cantare, case de marcat, programul de vanzare, mobilier interior,etc) si m-ar interesa cum trebuie sa procedez: se factureaza intre cele 2 SRL-uri? dupa ce vand trebuie sa ma duc la Reg Com sa inchid punctul de lucru? salariatului meu trebuie sa-i inchid contractul de munca? in momentul in care inchid punctul de lucru ce fac cu autorizatiile de functionare (primarie, DSV,DSP,etc)?
Va multumesc anticipat!